Sökning: "customer oriented innovation"
Visar resultat 11 - 15 av 41 uppsatser innehållade orden customer oriented innovation.
11. How the Covid-19 pandemic has affected the leadership and the direction of the organization
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : Syftet med denna magisteruppsats har varit att utforska hur Covid-19 pandemin har påverkat ledarskapet och organisationens riktning. Covid-19 pandemin har påverkar olika delar av ledarskapet. Resultaten visar tydligt att chefer känner sig överbelastade eftersom de måste hantera många administrativa uppgifter och alternerande möten. LÄS MER
12. Enhancing Dynamic Capabilities through Organizational Leadership amid COVID-19 Disruption : A case study of a Social Innovation Housing Project in Sweden
Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)Sammanfattning : This thesis examines dynamic capabilities and leadership in a Swedish social sustainability-oriented housing project during the unprecedented 2020-2021 COVID-19 business disruption. It employs a descriptive case study approach, investigating the organization’s ability to innovate in the face of the pandemic. LÄS MER
13. Implementing Design Thinking principles for increasing customer centricity in a B2B company : A case study at Mycronic
Master-uppsats, KTH/ProduktinnovationsteknikSammanfattning : Design Thinking (designtänkande) är ett kundfokuserat förhållningssätt som används för att stödja innovation. Sedan starten har designtänkandet utvecklats från ett rättframt sätt att lösa tekniska designproblem till en komplex paraplykonstruktion för innovation och förhållningssättet har genom åren blivit ett allmänt accepterat och målinriktat tillvägagångssätt för effektiv produktutveckling. LÄS MER
14. Effects of Value-Added Service on Customer Retention : A case study on Telenor Bangladesh
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : The main purpose of this thesis is to showcase and describe the effect ofvalue added service on customer retention. The investigation has been donethrough a qualitative study which is based on a semi structured interview of10 managers and by analyzing previous theories. LÄS MER
15. Business Model Innovation: The Case of Fitness Industry
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Abstract. Business model innovation and design is an important tool in successful implementation of an organizational strategy. The purpose of this study is to explore value creation throw business model innovation. In this case is proposed to consider the possibility of implementing so-called virtual classes or interactive training. LÄS MER