Sökning: "customer oriented innovation"

Visar resultat 11 - 15 av 41 uppsatser innehållade orden customer oriented innovation.

  1. 11. How the Covid-19 pandemic has affected the leadership and the direction of the organization

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kvalitets- och maskinteknik

    Författare :Sharmineh Kakoulidis; Dekyi Hederstedt; [2021]
    Nyckelord :Covid-19 pandemic; TQM Total quality management ; change management; direction of the organization; customer need; organizational culture; leadership during crisis; empathy; digital communication channels; digital competence; value-based leadership; self-leadership; authentic-leadership; goal oriented leadership; empathetic leadership; trust based leadership; health-enhancing leadership; systems thinking; innovation; creativity; team; togetherness; reflection; conscious decisions; profitability; work smarter; Covid-19 pandemin; TQM Total quality management ; förändringsledning; ledning av organisation; kund behov; organisationskultur; leda under kris; empati; digitala kommunikationskanaler; digital kompetens; värdebaserat ledarskap; själv ledarskap; autentiskt ledarskap; målorienterat ledarskap; empatiskt ledarskap; tillitsbaserat ledarskap; hälsofrämjande ledarskap; systems thinking; innovation; kreativitet; grupp; togetherness; reflektion; medvetna beslut; lönsamhet; arbeta smartare;

    Sammanfattning : Syftet med denna magisteruppsats har varit att utforska hur Covid-19 pandemin har påverkat ledarskapet och organisationens riktning.    Covid-19 pandemin har påverkar olika delar av ledarskapet. Resultaten visar tydligt att chefer känner sig överbelastade eftersom de måste hantera många administrativa uppgifter och alternerande möten. LÄS MER

  2. 12. Enhancing Dynamic Capabilities through Organizational Leadership amid COVID-19 Disruption : A case study of a Social Innovation Housing Project in Sweden

    Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för Urbana Studier (US)

    Författare :Megan Penhoet; Kathrine Widerberg Andersen; [2021]
    Nyckelord :dynamic capabilities; social innovation; strategic shared leadership; innovation culture; pandemic; social sustainability;

    Sammanfattning : This thesis examines dynamic capabilities and leadership in a Swedish social sustainability-oriented housing project during the unprecedented 2020-2021 COVID-19 business disruption. It employs a descriptive case study approach, investigating the organization’s ability to innovate in the face of the pandemic. LÄS MER

  3. 13. Implementing Design Thinking principles for increasing customer centricity in a B2B company : A case study at Mycronic

    Master-uppsats, KTH/Produktinnovationsteknik

    Författare :Balachandar Ravichandran; Harshavardhan Ramanujam; [2020]
    Nyckelord :Design Thinking; Business to Business B2B ; Front End of Innovation; Customer Centricity; Visualization; Empathy; Minimum Viable Products MVPs ; Well Developed Product Development Processes; Voice of Customer; Customer Requirements Flow; Designtänkande; Business to Business B2B ; Front End of Innovation; Customer Centricity; Visualization; Empathy; Minimum Viable Products MVPs ; Välutvecklade produktutvecklingsprocesser; Customer Voice; Kundkravsflöde;

    Sammanfattning : Design Thinking (designtänkande) är ett kundfokuserat förhållningssätt som används för att stödja innovation. Sedan starten har designtänkandet utvecklats från ett rättframt sätt att lösa tekniska designproblem till en komplex paraplykonstruktion för innovation och förhållningssättet har genom åren blivit ett allmänt accepterat och målinriktat tillvägagångssätt för effektiv produktutveckling. LÄS MER

  4. 14. Effects of Value-Added Service on Customer Retention : A case study on Telenor Bangladesh

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Sanjida Rifat Rahman; Jannatul Fardous; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The main purpose of this thesis is to showcase and describe the effect ofvalue added service on customer retention. The investigation has been donethrough a qualitative study which is based on a semi structured interview of10 managers and by analyzing previous theories. LÄS MER

  5. 15. Business Model Innovation: The Case of Fitness Industry

    Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Daria Miasnikova; [2020]
    Nyckelord :Business Model; Business Model Innovation; Digital Transformation; Value Creation; Digital Fitness;

    Sammanfattning : Abstract. Business model innovation and design is an important tool in successful implementation of an organizational strategy. The purpose of this study is to explore value creation throw business model innovation. In this case is proposed to consider the possibility of implementing so-called virtual classes or interactive training. LÄS MER