Sökning: "e-commerce problems sweden"

Visar resultat 11 - 15 av 20 uppsatser innehållade orden e-commerce problems sweden.

  1. 11. The development of e-commerce in Sweden and its effect on Swedish business : A qualitative study

    Master-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Kemal Kalkan; [2015]
    Nyckelord :E-commerce; E-business; Swedish; enterprise; business; competition; distribution; E-handel; Sverige; företag; bolag; konkurrens; distribution;

    Sammanfattning : E-commerce has had a great influence on the companies as part of the development of ebusinessa few decades ago. The development in Sweden has brought both - pros and cons ofentrepreneurship in terms of competition and distribution which gives rise to new enterprise. LÄS MER

  2. 12. IT Product Realization Process towards Marketing Consultancy Automation – Case Study: Customer Value Sweden AB

    Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Georgios Paralykidis; [2015]
    Nyckelord :Management consultancy; marketing analysis; automation; Customer Value; web service; JBoss application server; Java EE.;

    Sammanfattning : Management consulting is a growing field [1] that is of great importance for organisations to optimise their performance and develop plans for future improvements. In the recent years, many companies use experienced consultants in order to create a strong competitive advantage to withstand the competition and to easily find solutions suitable to different problems. LÄS MER

  3. 13. Vi kan skapa nya saker hela tiden, men vi kan inte skapa en ny värld utan förändring. : En studie om Corporate Social Responsibility inom e-handeln.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Amanda Dahlberg; Madeleine Stenman; [2014]
    Nyckelord :Corporate Social Responsibility; Commitment; Environmental responsibility; Social Responsibility; Communication; Branding; Image; Positioning; Credibility; E-commerce; Corporate Social Responsibility; Engagemang; Miljömässigt ansvar; Socialt ansvar; Kommunikation; Varumärke; Image; Positionering; Trovärdighet; E- handel;

    Sammanfattning : Syftet med denna uppsats är att få en djupare förståelse för arbetet med Corporate Social Responsibility (CSR) inom e-handeln genom att analysera: Det engagemang som finns för CSR och det ansvar som tas av företag inom e-handeln. Hur kommunikation av CSR används av företagen för att positionera sig och stärka sin image. LÄS MER

  4. 14. Logistiska problem vid e-handelns tillväxt : En flerfallsstudie av svenska e-handelsföretag

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)

    Författare :Aida Sabanovic; Gustav Behnke; William Chan; [2013]
    Nyckelord :e-commerce; logistics; problem; growth; purchasing process; inventory management; Sweden; e-handel; logistik; problem; tillväxt; inköpsprocess; lagerhantering; Sverige;

    Sammanfattning : Bakgrund: E-handel har haft en ständig ökning i Sverige sedan de första företagen startade sina verksamheter. Under de senaste åren har e-handeln visat en betydligt större tillväxttakt än detaljhandeln. LÄS MER

  5. 15. Usability evaluation of E-grocery : From a user-centered perspective

    Kandidat-uppsats, IHH, Informatik

    Författare :Pegah Ghaemmaghami; Sofie Lindholm; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of our thesis is to evaluate the usability of e-grocery sites, by evaluatingthe (1) navigation, how easy is it for the user to find what they need either by menunavigation or internal search facility? (2) Content, how informative is the content on thesite, is it up to date and easy to comprehend? (3) Interface, how appealing is the web sitesinterface and graphical use to the customer? The three will be contributing to good or poorusability. Background: E-commerce has become more used by people, and some argue that the optionof e-commerce is not longer an option but a must. LÄS MER