Sökning: "good service"

Visar resultat 1 - 5 av 1602 uppsatser innehållade orden good service.

  1. 1. Det laglösa landet? : En studie om hur socialtjänstens arbete med barn och unga framställs på Flashback

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för socialt arbete (SA)

    Författare :Nataniele Mickute; Fanny Peltola; [2024]
    Nyckelord :childcare; internet forum; media; mistrust; social service; social media; trust;

    Sammanfattning : This qualitative thematic analysis study aims to contribute to a deeper understanding of how the work of social services with children and youths is presented on the internet forum Flashback. The debated topic of social services kidnapping children is a subject that arouses concern and fear among many families, something that can lead to families not daring to turn to social services for help. LÄS MER

  2. 2. Medlemmarnas värderingar i ett lantbrukskooperativ : en studie om medlemmarnas upplevda värde i förhållande till ålder

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Charlotte Alicia Möller; Märta Wässman; [2024]
    Nyckelord :kooperativ; upplevt värde; medlemskap; lantbrukskooperativ; mänskliga värderingar;

    Sammanfattning : Sverige har idag omkring 1,2 miljoner företag varav drygt 58 000 klassas som jordbruksföretag. Sedan år 1990 har antalet jordbruksföretag i Sverige minskat med 40 %, vilket delvis kan förklaras av den produktionsförändring som sker samt pressade priser på bland annat insatsvaror. LÄS MER

  3. 3. The language of risk: A quantitative study on the effects of presentation format in risk communication

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Andreas Lidin; Daniel Mira; [2024]
    Nyckelord :Risk Communication; Numeracy; Presentation Format; Natural Frequencies;

    Sammanfattning : Consumers are faced with everyday decisions requiring understanding and interpretation of risks and probabilities. One area where the importance of good risk communication is particularly salient is in modern healthcare where shared medical decision making is a central feature. LÄS MER

  4. 4. ”Är det detta du menar? – Nej, det är det verkligen inte!” En analys av konsumenters missnöje vid möten med chatbots i kundtjänst

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Annie Bolmgren; Emma Axelsson; Julia Krusell; [2024]
    Nyckelord :Keywords: Chatbots; customer service; service quality; dissatisfaction; frustration; Technology and Engineering; Business and Economics;

    Sammanfattning : Chatbots are increasingly being adapted as substitutes to humans in customer service. As the level of adoption increases, it becomes more important to understand the phenomenon of robots replacing humans – a new chapter in the rising digital world. LÄS MER

  5. 5. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Elvis Ekman; Sandra Anté; [2024]
    Nyckelord :Software as a Service SaaS ; On-Premise; förtroende; affärssystem;

    Sammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER