Sökning: "indicators of Customer Satisfaction"

Visar resultat 1 - 5 av 31 uppsatser innehållade orden indicators of Customer Satisfaction.

  1. 1. Key Performance Indicators - Förfina, förändra eller ta bort : En kvalitativ studie om förändringsprocessen av KPI:er och samspelet mellan chefer och gruppledare.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Maria Bäckström; Isabelle Nilsson; [2021]
    Nyckelord :Key performance indicators KPI ; Performance measurements; Team; Manager; Agent theory; Performance measurement system PMS .;

    Sammanfattning : Title: Key Performance Indicators - Refine, adjust or remove Level: Final assignment for bachelor's degree in business administration. Author: Isabelle Nilsson and Maria Bäckström  Supervisor: Niklas Bomark Date: Autumn - 20  Aim: The aim of this study is to seek understanding of how the change process of KPIs works and whether information asymmetry and conflicts of interest can arise in the interaction between managers and group leaders in process. LÄS MER

  2. 2. IC (Intellectual Capital): Organisationers osynliga värde : En studie om redovisning av intellektuellt kapital inom rekryterings- och bemanningsbranschen

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turism

    Författare :Emil Norlin; [2020]
    Nyckelord :Intellectual capital; IC; human capital; structure capital; relational capital; recruitment and staffing industry; content analysis; annual report.; Intellektuellt kapital; IC; humankapital; strukturkapital; relationskapital; rekryterings- och bemanningsbranschen; innehållsanalys; årsredovisningar.;

    Sammanfattning : I dagsläget finns det ett stort gap mellan det bokförda värde till vilket organisationer värderar sina tillgångar och det marknadsvärde till vilket organisationerna är värderade. Vad detta osynliga värde består av kan delvis beröra något som teoretiker och praktiker kommit att kalla intellektuellt kapital (IC). LÄS MER

  3. 3. Problem prevention using the DCOV approach : A case study on a camera monitoring system at Volvo Cars

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Carl Larsson; Martin Magnusson; [2019]
    Nyckelord :DCOV; Camera Monitoring System; Customer Satisfaction; Robust Design;

    Sammanfattning : The Swedish car manufacturer, Volvo Cars, are a pioneer in the automotive industry regarding vehicle safety. Ever since they invented the three-point seat belt, the safety aspect has been their main priority. Today, a car is equipped with new technology and is highly dependent on software solutions. LÄS MER

  4. 4. Integrate…then they might be all yours : A research on how Omnichannel retailing could affect customers Brand Loyalty.

    Magister-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erdanos Haile; Melanie Björk; [2019]
    Nyckelord :Omnichannel; Omnichannel Retailing; Customer Satisfaction; Customer Experience; Brand Loyalty; Attitudinal Loyalty; Behavioural Loyalty;

    Sammanfattning : Omnichannel has become a central part of future retailing and is expected to be implemented by multiple brands. Omnichannel is an extension of multichannel enquiring complete integration between channels. LÄS MER

  5. 5. Customer’s perceptions in Last-mile delivery service

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Ngoc Anh Trinh; [2019]
    Nyckelord :Last-mile delivery; logistics service quality; perceived value; satisfaction; loyalty; hierarchical construct.; Social Sciences;

    Sammanfattning : Purpose – Increasingly, last mile logistics is driven by customer-oriented strategies that requires better understanding of customers’ perceptions. This thesis views last-mile delivery as a service and aims to examine the relation of logistics service quality and other constructs used in service management literature to measure customers’ perception. LÄS MER