Sökning: "kundtillfredsställelse"
Visar resultat 16 - 20 av 155 uppsatser innehållade ordet kundtillfredsställelse.
16. Development of Visualisation Methods and User Interface for Analysis of Call Flows in Communication Services
Kandidat-uppsats, KTH/Hälsoinformatik och logistikSammanfattning : Abstract With the rapid increase of bandwidth and complexity in the network of communicationsservice providers, there is need for effective troubleshooting to maintain troublefree networks and in turn high customer satisfaction. An important tool in troubleshootingis visualisation of call flows and messages in the network. LÄS MER
17. Hur användardata & andra arbetssätt nyttjas för att nå hög kundtillfredsställelse
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Att integrera insamling och analysering av användardata inom produktutveckling förekommer hos företag inom alla branscher över hela världen. Användardata kan ge ett företag information om användare och den informationen kan i sin tur utnyttjas för att utveckla befintliga och nya produkter. LÄS MER
18. Snabbt, billigt och nära. En kvantitativ undersökning av service vid leverans till utlämningsställe
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : E-retailers all over the world are facing increased competition due to the rapid development of the e-commerce sector. In this light, delivering positive service experience to customers is often named as one of the keys to successful business. LÄS MER
19. Marknadsorientering inom friskvårdsbranschen – En kvalitativ studie av tjänsteföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att få en ökad förståelse för hur tjänsteföretag marknadsorienterar sig inom friskvårdsbranschen. Metod: Studien utgår från ett hermeneutiskt synsätt med en induktiv utgångspunkt. En kvalitativ forskningsmetod används för tio företag verksamma inom friskvårdsbranschen. LÄS MER
20. Köpflöde inom e-handel : En empirisk studie om hur användarupplevelse kan resultera i högre kundtillfredsställelse inom e-handel
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : I takt med att samhället digitaliseras och webbaserade företag allt mer inser vikten av användarvänlighet söker människor bekvämligheter och högre krav på den digitala upplevelsen. Syftet med studien var att utveckla kunskap om och förståelse för hur faktorer inom användarupplevelse kan påverka köpintentionen i ett köpflöde, och huruvida detta kan resultera i ökad kundtillfredsställelse inom e-handel. LÄS MER