Sökning: "likelihood to buy"

Visar resultat 11 - 15 av 15 uppsatser innehållade orden likelihood to buy.

  1. 11. Buying Your Competitors’ Trademarks - A Comparative Look at Treatment of Keyword Advertising under EU and U.S. Trademark Law

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen

    Författare :Johanna Hammarbro; [2011]
    Nyckelord :Intellectual property; trademark law; Law and Political Science;

    Sammanfattning : The Internet poses new challenges to the legal world. One of those challenges is the sale of someone else’s trademark as a keyword in different referencing service programs on the Internet. This issue has, in the recent years become an important topic and a much-litigated issue. LÄS MER

  2. 12. Value creation and relationships in transformation : A study of social media in the travel industry

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling

    Författare :Joakim Bergström; Mariel Svensson; [2010]
    Nyckelord :Travel company; travel agency; internet; social media; marketing;

    Sammanfattning : In recent years the Internet has greatly changed the travel industry and the emergence of social media has driven this change further. In the past travel companies have been natural links between customers and suppliers but today customers can buy travel directly from the supplier, making it difficult for travel companies to attract new customers and retain existing customers. LÄS MER

  3. 13. Göra, veta och känna : - En fokusgruppstudie i attityder till produktplacering i olika medier

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Rebecka Nilsson; Anna Ohlner; Fundin Victoria; [2010]
    Nyckelord :product placement; attitudes; ABC-model; affect; behavior; cognition; produktplacering; attityder; ABC-modellen; inverkan; beteende; kognition;

    Sammanfattning : Produktplacering har växt i popularitet över åren och används i allt fler typer av medier. Det har gjorts flera studier om konsumenters attityder till produktplacering men endast ett fåtal av dem har gjort en distinktion mellan konsumenters attityder till produktplacering i olika slags medier. LÄS MER

  4. 14. Value creation and relationships in transformation : A study of social media in the travel industry

    Magister-uppsats, Företagsekonomi

    Författare :Joakim Bergström; Mariel Svensson; [2010]
    Nyckelord :travel company; travel agency; internet; social media; marketing;

    Sammanfattning : In recent years the Internet has greatly changed the travel industry and the emergence of social media has driven this change further. In the past travel companies have been natural links between customers and suppliers but today customers can buy travel directly from the supplier, making it difficult for travel companies to attract new customers and retain existing customers. LÄS MER

  5. 15. Konsumenters kunskap och uppfattning om nyckelhålsmärkta produkter

    Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Akademin för juridik, psykologi och socialt arbete

    Författare :Katarina Laitila; [2010]
    Nyckelord :keyhole-symbole; register; reasoning; beneficial; critical thinking; knowledge; decision-making process; evaluation; choice; nyckelhålsmärkningen; uppfatta; resonera; hälsosam; källkritiskt tänkande; kunskap; beslutsprocesser; bedömning; val;

    Sammanfattning : Syftet med studien är att klargöra om nyckelhålsmärkningen har betydelse för konsumentens uppfattning och val av produkt, samt belysa förekomsten av källkritiskt tänkande kring nyckelhålsmärkningen. Som metod tillämpades intervjuer på 50 respondenter. LÄS MER