Sökning: "likelihood to buy"
Visar resultat 11 - 15 av 15 uppsatser innehållade orden likelihood to buy.
11. Buying Your Competitors’ Trademarks - A Comparative Look at Treatment of Keyword Advertising under EU and U.S. Trademark Law
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionenSammanfattning : The Internet poses new challenges to the legal world. One of those challenges is the sale of someone else’s trademark as a keyword in different referencing service programs on the Internet. This issue has, in the recent years become an important topic and a much-litigated issue. LÄS MER
12. Value creation and relationships in transformation : A study of social media in the travel industry
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : In recent years the Internet has greatly changed the travel industry and the emergence of social media has driven this change further. In the past travel companies have been natural links between customers and suppliers but today customers can buy travel directly from the supplier, making it difficult for travel companies to attract new customers and retain existing customers. LÄS MER
13. Göra, veta och känna : - En fokusgruppstudie i attityder till produktplacering i olika medier
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Produktplacering har växt i popularitet över åren och används i allt fler typer av medier. Det har gjorts flera studier om konsumenters attityder till produktplacering men endast ett fåtal av dem har gjort en distinktion mellan konsumenters attityder till produktplacering i olika slags medier. LÄS MER
14. Value creation and relationships in transformation : A study of social media in the travel industry
Magister-uppsats, FöretagsekonomiSammanfattning : In recent years the Internet has greatly changed the travel industry and the emergence of social media has driven this change further. In the past travel companies have been natural links between customers and suppliers but today customers can buy travel directly from the supplier, making it difficult for travel companies to attract new customers and retain existing customers. LÄS MER
15. Konsumenters kunskap och uppfattning om nyckelhålsmärkta produkter
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Akademin för juridik, psykologi och socialt arbeteSammanfattning : Syftet med studien är att klargöra om nyckelhålsmärkningen har betydelse för konsumentens uppfattning och val av produkt, samt belysa förekomsten av källkritiskt tänkande kring nyckelhålsmärkningen. Som metod tillämpades intervjuer på 50 respondenter. LÄS MER