Sökning: "offline shopping"
Visar resultat 21 - 25 av 45 uppsatser innehållade orden offline shopping.
21. User Preferences of Application Attributes During Product Browsing : An Investigation of Customer Experience in Fashion E-Commerce
Master-uppsats, Linköpings universitet/Logistik- och kvalitetsutvecklingSammanfattning : In a fast-changing retail environment, including hard competition and demanding consumers, the customer experience of the purchasing service is crucial to gain a competitive advantage. Since consumers are to some extent moving from offline to online, and from desktop shopping to purchasing clothing in a mobile application, there is a need for investigating consumers expectations of their experience of a mobile application. LÄS MER
22. E-commerce: the end of offline retail? : A quantitative study on how online shopping habits affect the structure of the retail market
Magister-uppsats, Umeå universitet/NationalekonomiSammanfattning : The internet has provided us with a lot of things. One major thing is the convenience of buying goods online and get them delivered to us. Not only does the internet contain everything one might desire, but also where one can acquire it for the lowest possible price. LÄS MER
23. Hur beter du dig egentligen? : En studie om kopplingen mellan hemsidebeteende och efterföljande köp i fysisk butik
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Dagens teknologi tillåter inte att göra kopplingar i konsumentdata mellan hemsida och den fysiska butiken. Det innebär att företag går miste om värdefull kunskap om sina kunders beteende och effekten av deras marknadsföringsåtgärder. LÄS MER
24. Framgångsfaktorer inom digital livsmedelshandel : Samsyn och skillnader mellan konsumenter och aktörer
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : I denna rapport analyseras samsyn och skillnader mellan konsumenters och butikers uppfattning om vilka de avgörande framgångsfaktorerna är inom svensk digital livsmedelshandel. Svensk digital livsmedelshandel är en av de snabbast växande branscherna i Sverige. LÄS MER
25. "Wanna browse for some Black Friday deals?" : An exploratory research uncovering meanings of Utilitarian and Hedonic motivation of Swedish consumers towards online shopping on consumption events with Black Friday Weekend as empirical example.
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: Most current research on consumption events like Black Friday has been done in an US context. Black Friday do not have any cultural heritage or any other social connection to Sweden, however, it is already considered as the second most significant sales opportunity annually in the country. LÄS MER