Sökning: "offline shopping"

Visar resultat 21 - 25 av 45 uppsatser innehållade orden offline shopping.

  1. 21. User Preferences of Application Attributes During Product Browsing : An Investigation of Customer Experience in Fashion E-Commerce

    Master-uppsats, Linköpings universitet/Logistik- och kvalitetsutveckling

    Författare :Anton Johansson; Christoffer Sjöholm; [2019]
    Nyckelord :Quality; Customer Experience; User Experience; Customer Satisfaction; Theory of Attractive Quality; Kano Model; Mobile Application; Fashion Industry.;

    Sammanfattning : In a fast-changing retail environment, including hard competition and demanding consumers, the customer experience of the purchasing service is crucial to gain a competitive advantage. Since consumers are to some extent moving from offline to online, and from desktop shopping to purchasing clothing in a mobile application, there is a need for investigating consumers expectations of their experience of a mobile application. LÄS MER

  2. 22. E-commerce: the end of offline retail? : A quantitative study on how online shopping habits affect the structure of the retail market

    Magister-uppsats, Umeå universitet/Nationalekonomi

    Författare :Andreas Vikström; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The internet has provided us with a lot of things. One major thing is the convenience of buying goods online and get them delivered to us. Not only does the internet contain everything one might desire, but also where one can acquire it for the lowest possible price. LÄS MER

  3. 23. Hur beter du dig egentligen? : En studie om kopplingen mellan hemsidebeteende och efterföljande köp i fysisk butik

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sonny Andersson; Louise Wiljander; [2019]
    Nyckelord :Digital marketing; Consumer behavior; Omnichannel; Offline shopping; Online shopping; Store visit; Digital marknadsföring; Konsumentbeteende; Omnikanal; Offlinehandel; Hemsidebeteende; Köpsituation;

    Sammanfattning : Dagens teknologi tillåter inte att göra kopplingar i konsumentdata mellan hemsida och den  fysiska butiken. Det innebär att företag går miste om värdefull kunskap om sina kunders beteende och effekten av deras marknadsföringsåtgärder. LÄS MER

  4. 24. Framgångsfaktorer inom digital livsmedelshandel : Samsyn och skillnader mellan konsumenter och aktörer

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Miriam Lindroos; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : I denna rapport analyseras samsyn och skillnader mellan konsumenters och butikers uppfattning om vilka de avgörande framgångsfaktorerna är inom svensk digital livsmedelshandel. Svensk digital livsmedelshandel är en av de snabbast växande branscherna i Sverige. LÄS MER

  5. 25. "Wanna browse for some Black Friday deals?" : An exploratory research uncovering meanings of Utilitarian and Hedonic motivation of Swedish consumers towards online shopping on consumption events with Black Friday Weekend as empirical example.

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :David Kanter; Oskar Källström; [2019]
    Nyckelord :Consumption events; Black Friday; Online shopping; E-commerce; Motivation theory; Utilitarian motivation; Hedonic motivation.;

    Sammanfattning : Background: Most current research on consumption events like Black Friday has been done in an US context. Black Friday do not have any cultural heritage or any other social connection to Sweden, however, it is already considered as the second most significant sales opportunity annually in the country. LÄS MER