Sökning: "omnichannel"
Visar resultat 6 - 10 av 97 uppsatser innehållade ordet omnichannel.
6. Logistical consequences of rapid deliveries in omnichannel retailing : Investigating the impact of 15-minute deliveries on the demand management and order fulfilment process
Master-uppsats, Linköpings universitet/Logistik- och kvalitetsutvecklingSammanfattning : The need for fast, flexible, and sustainable deliveries has become a key priority for companies as customers demand more convenience in their purchasing experience. Retailers have responded by developing their logistics into an omnichannel to meet these expectations, which has made the supply chain more complex. LÄS MER
7. Mobilen som verktyg under användarens beslutsprocess
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Detta examensarbete undersöker användningen av mobiltelefoner som verktyg under användares beslutsprocess i en omnichannel-kundresa med fysisk och virtuell interaktion. Syftet är att identifiera både möjligheter och problem som kan uppstå vid användning av mobilen i en sådan interaktion, med fokus på fenomenet Webrooming. LÄS MER
8. Understanding consumer emotions in practices of omnichannel slow fashion retail - The involvement of emotions in slow fashion shopping
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : This study draws on previous research in omnichannel shopping, which is based on literature of consumer experience, customer journey and emotions in slow fashion shopping. The aim of this study is to further evaluate how emotions shape the practice of slow fashion shopping in an omnichannel environment and how the practices also evoke emotions. LÄS MER
9. The environmental impact of omnichannel distribution - A case study of the changes in distribution to consumer
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : To meet customer demands of fast deliveries and a wide product assortment, many companies decide to implement an omnichannel (OC) supply chain. Through this, different channels become integrated and physical stores can be interconnected with online stores. LÄS MER
10. Digitalisering av den fysiska handeln. En kvalitativ studie om hur butiker inom sällanköpsvaruhandeln använder & uppfattar tekniska analysverktyg
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Denna kvalitativa studie undersöker hur tekniska analysverktyg används och uppfattas av respondenter inom sällanköpsvaruhandeln. Ett möjligt analytiskt verktyg är en kamerateknik som kan omvandla konsumentbeteende till statistik. LÄS MER