Sökning: "seamless customer journey"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden seamless customer journey.

  1. 1. Digital Dimension of Luxury Automotive Brands: A multiple case study investigating hedonic value creation online

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Sara Horvath; Betty Sandberg; [2023]
    Nyckelord :Luxury Brands; Automotive Industry; Value Creation; Hedonic Value; Customer Experience; Digital Touchpoints; Customer Journey;

    Sammanfattning : In recent years, there has been a notable shift in the conventional strategies employed by luxury automotive brands towards a more digitalized customer journey. This shift reflects the changing landscape of consumer behavior and the growing influence of technology in shaping customer experiences. LÄS MER

  2. 2. Mobilen som verktyg under användarens beslutsprocess

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Sara Olsson; Agnes Nordström; [2023]
    Nyckelord :Omnichannel; the user s decision-making process; seamless customer journey; Webrooming; Cultural Probes; Omnichannel; användarens beslutsprocess; sömlös kundresa; Webrooming; Cultural Probes;

    Sammanfattning : Detta examensarbete undersöker användningen av mobiltelefoner som verktyg under användares beslutsprocess i en omnichannel-kundresa med fysisk och virtuell interaktion. Syftet är att identifiera både möjligheter och problem som kan uppstå vid användning av mobilen i en sådan interaktion, med fokus på fenomenet Webrooming. LÄS MER

  3. 3. Understanding consumer emotions in practices of omnichannel slow fashion retail - The involvement of emotions in slow fashion shopping

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Hanna Bratic; Ellen Lindeblad; [2022-08-04]
    Nyckelord :Omnichannel retail; Teleoaffective structures; Emotions in shopping; Slow fashion shopping; Practice Theory;

    Sammanfattning : This study draws on previous research in omnichannel shopping, which is based on literature of consumer experience, customer journey and emotions in slow fashion shopping. The aim of this study is to further evaluate how emotions shape the practice of slow fashion shopping in an omnichannel environment and how the practices also evoke emotions. LÄS MER

  4. 4. Three clicks away : A multiple case study of how technologies change the customer journey in the retail furniture sector.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Elin Adolfsson; Julia Edström; Wilma Övringe; [2021]
    Nyckelord :Customer experience; customer journey; touchpoints in customer journey; technological touchpoints; customer engagement; experience quality; retail; technology and furniture-sector.;

    Sammanfattning : The digital world is constantly growing. This contributes to increasing expectations and demands in the technical aspect. Digitization is powerful, but it further contributes to a number of challenges, such as the coordination of physical and digital stores. LÄS MER

  5. 5. Organisationens resa mot omnikanalstrategi : En studie om implementering av omnikanal och de utmaningar det kan innebära

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Hanna Oskarsson; Selma Topalovic; [2019]
    Nyckelord :channels; omnichannel; organisation; integration; kanaler; omnikanal; organisation; integration;

    Sammanfattning : Bakgrund: Digitaliseringen har bidragit till nya kommunikationsvägar och förbättrade produkter och tjänster. Möjligheterna som kommer med digitaliseringen leder till ökade krav på en sömlös shoppingupplevelse. LÄS MER