Sökning: "tangible tools"
Visar resultat 1 - 5 av 81 uppsatser innehållade orden tangible tools.
1. Skärmens spelplan : Gymnasieelevers syn på digitala verktyg i idrott och hälsa
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Karlstads universitetSammanfattning : The background to this study is based on a curiosity about how high school students experience the use of digital tools in the teaching of sports and health. This purpose is very current and of particular relevance because today's society is undergoing a tangible digitization process that affects society to a great extent. LÄS MER
2. Utvändiga ramverksfoder i Sydösterbotten : en undersökning av konstruktion och metod
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvårdSammanfattning : It used to be common, at least since the 18th century, that the boards of an exterior window casing were joined together with mortise and tenon joints. In the late 19th and early 20th century, in the region of Sydösterbotten, exterior window casings were often found to be a frame-and-panel construction. LÄS MER
3. Tur och retur : Ett cirkulärt förhållande mellan köp- och returprocessen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Returer är ett ämne som fått stor uppmärksamhet i dagens modeindustri på grund av ökad medvetenhet om hållbarhet och för att returer utgör en risk för företags lönsamhet. I takt med att e-handeln växt har antalet returer ökat och det blir därför viktigt för företag att rikta resurser mot att förebygga returer. LÄS MER
4. ChatGPT - Verktyg eller fasa för universiteten? : En studie om svenska universitetslärares åsikter om ChatGPT
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Artificial Intelligence is one of many technologies that is rapidly growing. There aremany different kinds of AI-tools, such as transcription programs that can convert anaudio or video recording to a transcripted text. LÄS MER
5. Sensory : Designing an Ai-Powered Interactive Artefact for Managing Sensory Overload Experiences
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : This project aims to explore how interactive technological artefacts can support young adults with sensory overload in their experiences. It intends to investigate the potential of carefully designing technologies tailored to the user's sensory needs of managing and reflecting on the sensory experience, and understanding their patterns. LÄS MER