Sökning: "Adoption motivation"

Visar resultat 21 - 25 av 89 uppsatser innehållade orden Adoption motivation.

  1. 21. Impacts of Digital Transformation on Barriers to Knowledge Transfer – A Case Study on Ernst & Young in a Covid-19 Setting

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Henry Karhukorpi; Burak Cirhinlioglu; [2022]
    Nyckelord :Covid-19; digital transformation; knowledge transfer; barriers to knowledge transfer; virtual setting; communication; adoption; multinational corporation; MNC;

    Sammanfattning : In brief, the motivation for conducting this study has been the societal changes brought upon the Covid-19 pandemic from a socio-economic perspective. The outbreak of the pandemic has resulted in that companies faced major organizational challenges to adapt to the virtual working setting in terms of communicating and transferring knowledge. LÄS MER

  2. 22. Patienters upplevelse av egenvård vid hypertoni : en litteraturöversikt

    Kandidat-uppsats, Sophiahemmet Högskola

    Författare :Natalie Nordenskiöld; Therese von Sivers Segerberg; [2022]
    Nyckelord :Experience; Hypertension; Life experiences; Patient perspective; Self-care; Egenvård; Hypertoni; Livserfarenheter; Patientperspektiv; Upplevelser;

    Sammanfattning : Bakgrund Hypertoni är en folksjukdom som kan leda till allvarliga följdsjukdomar. Behandlingen är i första hand livsstilsförändringar i form av egenvård, något som patienter kan uppleva utmanande. LÄS MER

  3. 23. Lantbrukares upplevelse av en webbsida utformad som en tredimensionell virtuell värld : Fallet med Yaragarden.se

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)

    Författare :Arvid Gärdebo; Schönbeck Joakim; [2022]
    Nyckelord :Website Design; Three-Dimensional Virtual World; Farmers; User Experience; Usability; Hedonic-Motivation System Adoption Model; Qualitative Research; Webbplatsdesign; Tredimensionell virtuell värld; Lantbrukare; Användarupplevelse; Användbarhet; Hedonic-Motivation System Adoption Model; Kvalitativ forskning;

    Sammanfattning : Informationsintag har blivit lättare i och med internets tillkomst. För att göra upplevelsen mer uppslukande, rolig och interaktiv har nya designkoncept på webbplatser utvecklats. Ett sådant designkoncept är tredimensionella virtuella världar. LÄS MER

  4. 24. Köp av livsmedel på nätet: En studie om adoptionsprocessen och impulsköp

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälle

    Författare :Karim Ben Hadj Rebai; Sebastian Frykberg; [2022]
    Nyckelord :Promotion; Consumer behavior; Impulse buying behavior; Adoption process; Situational factors; Grocery shopping online; Promotion; Konsumentbeteende; Impulsköpbeteende; Adoptionsprocessen; Situationsfaktorer; Matinköp online;

    Sammanfattning : Introduction – Shopping groceries online has had an explosive growth in relation with Covid-19 pandemic, where consumers have been restricted and has had to re-prioritize how and where they shop, which has forced new habits and consumer behaviors. Grocery stores are constantly trying to influence consumers’ buying behaviors through a number of different promotional tools to get a response from consumers. LÄS MER

  5. 25. Consumer Value Perception of Smartphones : A Comparative Study of Swedish and Japanese Millennials

    Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Eric Adam George Akiba; Robin Jonsson; [2022]
    Nyckelord :Consumer value perception; Smartphone value perception; Comparative study of Japanese and Swedish Millennials; Value perception categories.;

    Sammanfattning : Background: With the emergence of smartphones being a novel and increasingly relevant occurrence, and both the Swedish and Japanese markets being highly prominent in smartphone usage and technological adoption, there exists an avenue of research that compares these two markets. This research examines the consumer value perception of smartphones in millennials, the first digital natives, comparatively between the two markets. LÄS MER