Sökning: "Adoption motivation"
Visar resultat 21 - 25 av 89 uppsatser innehållade orden Adoption motivation.
21. Impacts of Digital Transformation on Barriers to Knowledge Transfer – A Case Study on Ernst & Young in a Covid-19 Setting
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : In brief, the motivation for conducting this study has been the societal changes brought upon the Covid-19 pandemic from a socio-economic perspective. The outbreak of the pandemic has resulted in that companies faced major organizational challenges to adapt to the virtual working setting in terms of communicating and transferring knowledge. LÄS MER
22. Patienters upplevelse av egenvård vid hypertoni : en litteraturöversikt
Kandidat-uppsats, Sophiahemmet HögskolaSammanfattning : Bakgrund Hypertoni är en folksjukdom som kan leda till allvarliga följdsjukdomar. Behandlingen är i första hand livsstilsförändringar i form av egenvård, något som patienter kan uppleva utmanande. LÄS MER
23. Lantbrukares upplevelse av en webbsida utformad som en tredimensionell virtuell värld : Fallet med Yaragarden.se
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för informatik (IK)Sammanfattning : Informationsintag har blivit lättare i och med internets tillkomst. För att göra upplevelsen mer uppslukande, rolig och interaktiv har nya designkoncept på webbplatser utvecklats. Ett sådant designkoncept är tredimensionella virtuella världar. LÄS MER
24. Köp av livsmedel på nätet: En studie om adoptionsprocessen och impulsköp
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : Introduction – Shopping groceries online has had an explosive growth in relation with Covid-19 pandemic, where consumers have been restricted and has had to re-prioritize how and where they shop, which has forced new habits and consumer behaviors. Grocery stores are constantly trying to influence consumers’ buying behaviors through a number of different promotional tools to get a response from consumers. LÄS MER
25. Consumer Value Perception of Smartphones : A Comparative Study of Swedish and Japanese Millennials
Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: With the emergence of smartphones being a novel and increasingly relevant occurrence, and both the Swedish and Japanese markets being highly prominent in smartphone usage and technological adoption, there exists an avenue of research that compares these two markets. This research examines the consumer value perception of smartphones in millennials, the first digital natives, comparatively between the two markets. LÄS MER