Sökning: "Assal Tavakoli"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Assal Tavakoli.
1. ”VI HAR INGA KLAGOMÅL HÄR” -en studie om klagomålshantering ur ett medarbetarperspektiv
Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : SAMMANFATTNING Titel:”Vi har inga klagomål här”- en studie om klagomålshantering ur ett medarbetarperspektiv. Nivå: Magisteruppsats, 2008. Författare: Kristina Bacos, Anna Hjelmberg och Assal Tavakoli. Handledare: Erika Andersson Cederholm och Jörgen Eksell. LÄS MER
2. Empowermentprocessen – från stelbent till dynamisk via människonära tjänster
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Empowerment är inom Service Management ett begrepp för att ge personalen större handlingsfrihet att skapa värde tillsammans med kunden, med intentionen att förbättra servicen. Managementlitteraturen inom fältet empowerment tenderar dock att ge en stel och fragmentarisk bild av processen. LÄS MER