Sökning: "Assal Tavakoli"

Hittade 2 uppsatser innehållade orden Assal Tavakoli.

  1. 1. ”VI HAR INGA KLAGOMÅL HÄR” -en studie om klagomålshantering ur ett medarbetarperspektiv

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Kristina Bacos; Anna Hjelmberg; Assal Tavakoli-Toussy; [2009]
    Nyckelord :klagomålshantering; service recovery; rättelse; frontpersonal; medarbetare; bank; relationer; stärkt personal; kontorskultur; kontext; landsbygd; Management of enterprises; Företagsledning; management; Market study; Marknadsanalys; Business and Economics;

    Sammanfattning : SAMMANFATTNING Titel:”Vi har inga klagomål här”- en studie om klagomålshantering ur ett medarbetarperspektiv. Nivå: Magisteruppsats, 2008. Författare: Kristina Bacos, Anna Hjelmberg och Assal Tavakoli. Handledare: Erika Andersson Cederholm och Jörgen Eksell. LÄS MER

  2. 2. Empowermentprocessen – från stelbent till dynamisk via människonära tjänster

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskap

    Författare :Sofia Forss; Assal Tavakoli-Toussy; Emma Alfredsson; [2008]
    Nyckelord :empowerment; empowermentprocessen; människonära tjänster; ledarskap; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Empowerment är inom Service Management ett begrepp för att ge personalen större handlingsfrihet att skapa värde tillsammans med kunden, med intentionen att förbättra servicen. Managementlitteraturen inom fältet empowerment tenderar dock att ge en stel och fragmentarisk bild av processen. LÄS MER