Sökning: "Bank information analysis"
Visar resultat 31 - 35 av 188 uppsatser innehållade orden Bank information analysis.
31. Vad kostar ett dataintrång? : Marknadens reaktion till kungörandet av cyberbrott
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : With increased digitalization and a larger internet presence, cybercrime has become more frequent in society. Examples of cybercrime are piracy, hacking where the perpetrator takes unauthorized access to data or e-theft where the perpetrator steals money from a bank or other financial institution. LÄS MER
32. European bank capital management in response to regulatory requirements
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för finansiell ekonomiSammanfattning : This document constitutes of two theses to fulfil Stockholm School of Economics requirements for the Double Degree Programme in Finance between Stockholm School of Economics (Home School) and Universita` Commerciale Luigi Bocconi (Host School). The first thesis examines the association between regulatory capital requirements and the management buffers of European banks. LÄS MER
33. Flood Management in the Kamrangirchar Slum of Dhaka, Bangladesh
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Ekonomisk-historiska institutionenSammanfattning : A study on the Kamrangirchar slum of Dhaka, Bangladesh has been completed by analyzing literature involving qualitative data, as well as quantitative data using a mixed method research design. The quantitative data from the World Bank (2020) and the UNDP (2020) is provided as background for the research. LÄS MER
34. Do you mind talking to a chatbot? : A quantitative study about how chatbots affect the digital customer experience within Swedish banks.
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : This bachelor's degree thesis aims to increase the understanding of how chatbots affect the digital customer experience within Swedish banks. Furthermore, this study examines how bank chatbot's technical quality affects the digital customer experience. LÄS MER
35. Avslöjande information om korruption och penningtvätt i de fyra svenska storbankernas hållbarhetsredovisningar : En kvalitativ innehållsanalys av de fyra svenska storbankernas hållbarhetsredovisningar för åren 2017 till 2020
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Bakgrund och problemdiskussion: Mellan åren 2015-2020 har Nordea, Svenska Handelsbanken, SEB och Swedbank vid flertalet tillfällen delgivits sanktionsavgifter för brister i arbetet mot korruption och penningtvätt. Penningtvätt är en del av korruption och beskrivs av flertalet forskare som ett globalt problem där banker spelar en stor roll när det kommer till att dölja olagliga pengar. LÄS MER