Sökning: "Brand name"
Visar resultat 11 - 15 av 172 uppsatser innehållade orden Brand name.
11. Brand i träkonstruktioner : En studie om brandförlopp i olika slags konstruktioner i trä
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mittuniversitetet/Institutionen för ekoteknik- och hållbart byggandeSammanfattning : Det byggs i trä i Sverige som aldrig förr. Det blir alltmer populärt för varje år som går att ersätta prefabricerade element i betong samt pelare och balkar i stål med element med motsvarande funktion i antingen korslimmat trä eller limträ. LÄS MER
12. An analysis of the Impact of Brand Image on Consumer Purchase Behavior : The case of Lidl, Sweden
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : This research project had a purpose to discuss the impact of Brand Image on Consumer Purchase Behavior. For retailers brand image are the key factors that help them to engage with customers and influence their buying behaviors. LÄS MER
13. Investigation of Embedded Brand Placement within Esports
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : The video game and esports industry has grown exponentially over the past few years.“During recent years, esports have become one of the most rapidly growing forms ofnew media driven by the growing provenance of online games and onlinebroadcasting technologies” (Hamari and Sjöblom, 2017). LÄS MER
14. Non-core business talent attraction
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Research Question and Purpose: The research question will investigate what talent attraction looks like in non-core businesses sharing the name of the core business. The purpose of this thesis is to explore talent attraction in the context of non-core businesses sharing the name of the core business. LÄS MER
15. Transmedia storytelling in the music industry : The case of BTS
Magister-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : This case study research examines the impact of transmedia storytelling on the global reach of Korean-pop (K-pop) group BTS (Bangtan sonyeondan) and how narratives within the transmedia storyworld can motivate the audience to seek individual and social change. This study is inspired by the rise of BTS in the global music industry. LÄS MER