Sökning: "CSR-communication"
Visar resultat 36 - 40 av 155 uppsatser innehållade ordet CSR-communication.
36. Employees as sensemakers: a case study on perceptions about CSR, employee engagement and organisational identity
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Employees as sensemakers: a case study on perceptions about CSR, employee engagement and organisational identity. Global warming, , environmental damage and economic and financial crises have put businesses under scrutiny. LÄS MER
37. Att tala är silver men att tiga likaså: En kvalitativ studie om konsumenters resonemang kring CSR-kommunikation inom fast fashion
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : The purpose of this paper is to examine how current and potential consumers of H&M, a fast fashion brand, interpret digital communication regarding their CSR collaboration with the organization WWF. Two brands whose operations contradict. LÄS MER
38. Trovärdigheten för värderingsdrivna marknadsföringsinitiativ
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Syftet med undersökningen är att få en djupare förståelse för vad värderingsdrivna marknadsföringsinitiativ genererar i relation till trovärdigheten för hållbarhetsarbete ur ett konsumentperspektiv. Vidare ämnar studien att undersöka hur det tillämpas av ett varumärke inom fast fashion-industrin, i den sociala kontexten på Facebook och Instagram. LÄS MER
39. Medarbetarnas syn på CSR : En kvalitativ fallstudie av ett IT-företag
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The purpose of this study was to gain a deeper understanding how employees perceive their company’s Corporate Social Responsibility (CSR). The study is partially based on earlier studies about employee engagement and attitude toward CSR, and how CSR-communication effects the employee. LÄS MER
40. Credibility Communication of CSR Initiatives : A study on credible CSR communication within the gambling industry among millennials.
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Corporate social responsibility (CSR) has become an increasingly important aspect for companies to consider in a highly competitive business environment. Consequently, stakeholders have shown increased interest in how companies and suppliers relate to sustainable development and place ever higher demands on companies to actively engage in CSR initiatives. LÄS MER