Sökning: "Engagement"
Visar resultat 16 - 20 av 3747 uppsatser innehållade ordet Engagement.
16. Hermès in ASMR style : a study of ASMR in fashion marketing footage and associated experiences of luxury brand lovers
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : The study presented here delves into the integration of Autonomous Sensory Meridian Response (ASMR) content into fashion marketing strategies, with a specific focus on the renowned luxury brand Hermès. ASMR is a perceptual phenomenon characterized by tingling sensations and feelings of relaxation triggered by certain audio visual stimuli. LÄS MER
17. Spela efter, för och emot noter på elgitarr : Gymnasieelevers diskursiva uppfattningar kring notläsning på elgitarr
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Kungl. Musikhögskolan/Institutionen för musik, pedagogik och samhälleSammanfattning : I det här självständiga arbetet framkommer det att notläsning inte alltid ses som någonting nödvändigt av elgitarrelever på gymnasiet, men det finns vissa tillfällen de värderar det högt. I det här självständiga arbetet undersöks diskursiva uppfattningar och diskursivt innehåll i gymnasieelevers utsagor kring notläsning på elgitarr. LÄS MER
18. Generation Z - Lojalitetens fiende?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Examensarbetets titel: “Generation Z - Lojalitetens fiende?”. En kvalitativ studie om Generation Zs relation till varumärkeslojalitet. Seminariedatum: 2024-01-11 Ämne/Kurs: FEKH29, Företagsekonomi: Examensarbete i marknadsföring på kandidatnivå. LÄS MER
19. Temporal Analysis of User Engagement on Instagram
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Social media platforms have during the last decade expanded immensely in both the number of users and posts. An extensive number of previous studies have observed how users engage on these platforms to study how social systems work. However, compared to other social media platforms, Instagram has been less extensively researched. LÄS MER
20. Swipe to buy? : Examining the influence of Instagram and TikTok onmillennials fast fashion purchases
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis explores the influence of User-Generated Content (UGC) on the purchasingdecisions of millennials in the fast fashion industry, particularly through the platformsInstagram and TikTok. The research delves into the transformation from offline to onlinemarketing within the fast fashion sector, examining both fast-fashion and ultra-fast fashion tounderstand UGC's impact on consumer behavior, including environmental and ethicalconcerns. LÄS MER