Sökning: "Gina From"
Visar resultat 16 - 20 av 53 uppsatser innehållade orden Gina From.
16. Cause-brand alliances in the fashion industry : The challenging road after the alliance is over. A case study on Gina Tricot’s CBA with UNICEF
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to identify, define and describe the challenges of sustaining positive brand equity gained as an outcome of Cause-brand alliances. Therefore, this study is conducted from the perspective of companies engaging in Cause-brand alliances, with the aim to provide academic and managerial implications of managing brand equity over time following a Cause-brand alliance. LÄS MER
17. Soil reinforcement with geopolymer : A FEM study in the Old Town subway track adjacent to Söderströmsbron
M1-uppsats, KTH/Byggteknik och designSammanfattning : Söderströmsbron is the bridge that leads the subway between Slussen and Gamla Stan in Stockholm, the capital of Sweden. It is one of the busiest routes in the entire SL traffic system. LÄS MER
18. Kvinnors kamp mot hedersrelaterat våld och förtryck : En kvalitativ studie om fyra kvinnors upplevelser av motmakt, frigörelse och upprättelse.
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Socialt arbeteSammanfattning : Syftet med studien var att undersöka hur fyra kvinnor genom motmakt tog sig ifrån hedersrelaterat våld och förtryck (HVF), hur deras frigörelse såg ut och om de upplevde en känsla av upprättelse. Det var en kvalitativ studie som utgick från fyra självbiografier samt användes en riktad kvalitativ innehållsanalys som metod och centrala teorier som makt, motmakt och skam behandlades. LÄS MER
19. Clicks and Bricks in a Symbiosis : A qualitative study about the value of the physical store in a digital era
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and Problem DiscussionA paradigm shift in retail is evident due to the increase of customers purchasing productsonline, where digitalization has created a concern regarding the existence of the physical storein today’s digitalized society. On the other hand, e-commerce has been seen as an opportunityfor retail stores to use as a strategy where physical and digital work together in a symbiosisfor creating unified messages and experiences for the consumers across channels. LÄS MER
20. Generation Zs syn på och attityd till hållbarhetsredovisningen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Hållbarhetsredovisningen kan ses som ett kommunikationsverktyg för företag gentemot sinaintressenter. Då konsumenter generellt sett är företagens primära inkomstkälla blir det därmed en viktig intressent för företaget. LÄS MER