Sökning: "Hotel experience"

Visar resultat 1 - 5 av 96 uppsatser innehållade orden Hotel experience.

  1. 1. Booming or Baffled : Investigating Baby Boomers’ Attitudes Toward Self-Service Technology and Personal Service Encounters in the Hotel Industry

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Joan Parvazi Nia; Daniel Regnér; [2023]
    Nyckelord :service encounter; self-service technology; SST; customer experience; baby boomers; BB; hotel industry; attitude; hospitality;

    Sammanfattning : The hospitality industry is increasingly incorporating self-service technology, suchas online booking systems, automated check-in and check-out, and in-roomtechnology, to enhance the customer experience and streamline operations. However,there is limited research on the adoption and usage of self-service technology bybaby boomers (BB) in this industry. LÄS MER

  2. 2. Självincheckning & personlig service på hotell : den perfekta balansen?

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Turismvetenskap

    Författare :Amir Kanawati Tkhakakhov; Marina Kanjevic; Tilde Sämfors; [2023]
    Nyckelord :Self-service technologies; personal service; SST; hotel experience; young hotel guests; check-in; check-out; expectations.; Självserviceteknologi; personlig service; SST; hotellupplevelse; unga hotellgäster; incheckning; utcheckning; förväntningar; nöjdhet;

    Sammanfattning : This qualitative study investigates how check-in and check-out self-service technology (SST)for hotels affects the hotel experience of young hotel guests. Following study also focuses onevaluating whether the current SST technology meets the expectations of these young guests. LÄS MER

  3. 3. Tjänstelogik i praktiken inom budgethotell : En fallstudie av Good Morning Hotell

    Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för innovation, design och teknik

    Författare :Sabine Kourdaughli; Samya Bennis; [2023]
    Nyckelord :service innovation; hotelbranche; service logic; value creation and context.;

    Sammanfattning : This thesis examines some factors that play a role in creating new opportunities for service innovationwithin the context of budget hotels, and aims to identify the various factors that characterize servicelogic in practice. The research question aims to explore the conditions that are required to develop astructured service innovation process at Good Morning hotel, which ultimately influences thecustomer experience. LÄS MER

  4. 4. Job Satisfaction - A Key Factor or Not for the Luxurious Hotels In Bulgaria?

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Viliana Miroslavova Borisova; Derin Kate McIntyre; Desislava Stoyanova Nenova; [2023]
    Nyckelord :job satisfaction; drivers and hinders; hotels; hospitality industry; employee satisfaction; Bulgaria;

    Sammanfattning : Background: Given the impact of job satisfaction on service quality and the value, job satisfaction holds significant importance in the hospitality industry. Understanding the drivers and hinders of job satisfaction is vital in an industry influenced by globalization and market competition. LÄS MER

  5. 5. Vem avgör, du eller eWOM? : En kvalitativ studie om hur electronic word of mouth påverkar konsumenters köpbeslut med fokus på onlinebokningar av hotell

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Ikraan Ilmi Awad; Isac Rojas; [2022]
    Nyckelord :Electronic word of mouth; eWOM; hotel bookings; online reviews; purchase decision process; purchase decision; Elektronisk word of mouth; eWOM; hotellbokningar; onlinerecensioner; köpbeslutsprocessen; köpbeslut;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att bidra med kunskap om eWOM:s inflytande på konsumenters köpbeslut när de bokar ett hotell online samt betydelsen av konsumenternas uppfattning av recensioners trovärdighet. Teori: Studien utgår från teorier om köpbeslutsprocessen, elektronisk word of mouth (eWOM), onlinerecensioner, eWOM på sociala medier och trovärdighet inom eWOM. LÄS MER