Sökning: "International Services Marketing"
Visar resultat 31 - 35 av 78 uppsatser innehållade orden International Services Marketing.
31. Important Perception of Market Entry Barriers and Factors in Africa : Case Study on Ethiopia and Egypt
Master-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Globalization, rising affluence in developing and transitional economies, improved infrastructure, and advancements in communication and information technologies have increased the opportunities for marketing services beyond borders. For the last decade African economies has been growing which has created enormous opportunity for international companies. LÄS MER
32. Services Marketing in a Cross-Cultural Environment – The Case of Elekta in Russia
Magister-uppsats, Avdelningen för ekonomiSammanfattning : ABSTRACT Title: Services Marketing in a Cross-Cultural Environment – The Case of Elekta in Russia Level: Final assignment for Master Degree in Business Administration Authors: Alena Bazyleva and Maria Zaytseva Supervisor: Dr. Maria Fregidou-Malama Aim: The aim of this research is to investigate how the products and services of the Swedish company Elekta are marketed in Russia, a country with cultural environment different from Sweden. LÄS MER
33. Medical Tourism : A study about motivational factors and the prerequisites for creating a competitive offer – with a Swedish perspective
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : Medical tourism is a global emerging industry and is an important component of tourism., and operates on the basis of both individual and regional level. Medical tourism refers to a vacation that involves traveling across international borders to obtain a broad range of medical services. LÄS MER
34. Webbaserad marknadsföring för ett DJ-kollektiv : Ett examensarbete i hur man internationellt marknadsförett DJ-kollektiv med hjälp av sociala och digitala medier
Kandidat-uppsats, Institutionen för kommunikation, medier och itSammanfattning : Man brukar säga att en bild säger mer än tusen ord. Att marknadsföra ett företag genom att använda bilder och video är en strategi som används i allt större utsträckning då det ses som ett starkt marknadsföringsverktyg. LÄS MER
35. Made in China : Ursprungslandseffekter och konsumentattityder mot kinesiska varumärken
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen TextilhögskolanSammanfattning : Idag är konsumentmarknaden inne i en globaliseringsfas som ständigt växer. Marknader har idag öppnat upp sig, och hela världen tar del av den internationella handeln. Det pågår även en tydlig förändring i konsumentbeteendet världen över, då informationsutbytet nu når ut till hela världen. LÄS MER