Sökning: "International Services Marketing"

Visar resultat 31 - 35 av 78 uppsatser innehållade orden International Services Marketing.

  1. 31. Important Perception of Market Entry Barriers and Factors in Africa : Case Study on Ethiopia and Egypt

    Master-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Mahlet Taffese; Mohamed Ismail; [2012]
    Nyckelord :Market entry decision; Entry barrier; External factor; Internal Factor; Size and Host Country.;

    Sammanfattning : Globalization, rising affluence in developing and transitional economies, improved infrastructure, and advancements in communication and information technologies have increased the opportunities for marketing services beyond borders. For the last decade African economies has been growing which has created enormous opportunity for international companies. LÄS MER

  2. 32. Services Marketing in a Cross-Cultural Environment – The Case of Elekta in Russia

    Magister-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :Maria Zaytseva; Alena Bazyleva; [2012]
    Nyckelord :Elekta; Gamma Knife; Russia; Services Marketing; Services characteristics; Network; Trust; Adaptation; Standardization; Culture; Organizational structure;

    Sammanfattning : ABSTRACT Title: Services Marketing in a Cross-Cultural Environment – The Case of Elekta in Russia Level: Final assignment for Master Degree in Business Administration Authors: Alena Bazyleva and Maria Zaytseva Supervisor: Dr. Maria Fregidou-Malama Aim: The aim of this research is to investigate how the products and services of the Swedish company Elekta are marketed in Russia, a country with cultural environment different from Sweden. LÄS MER

  3. 33. Medical Tourism : A study about motivational factors and the prerequisites for creating a competitive offer – with a Swedish perspective

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Nikolaos Christian Kyritsis Froelich; [2012]
    Nyckelord :Medical tourism; Push and Pull factors; Quality management; Product differentiation;

    Sammanfattning : Medical tourism is a global emerging industry and is an important component of tourism., and operates on the basis of both individual and regional level. Medical tourism refers to a vacation that involves traveling across international borders to obtain a broad range of medical services. LÄS MER

  4. 34. Webbaserad marknadsföring för ett DJ-kollektiv : Ett examensarbete i hur man internationellt marknadsförett DJ-kollektiv med hjälp av sociala och digitala medier

    Kandidat-uppsats, Institutionen för kommunikation, medier och it

    Författare :Jessi Calisir; Jiyan Urun Duran; Gabriella Ekman; Narin Özkeskin; [2012]
    Nyckelord :image; social marketing; dj; international marketing; showreel; web marketing; social media; YouTube; image; social marknadsföring; dj; international marknadsföring; showreel; marknadsföring via Internet; social media; YouTube;

    Sammanfattning : Man brukar säga att en bild säger mer än tusen ord. Att marknadsföra ett företag genom att använda bilder och video är en strategi som används i allt större utsträckning då det ses som ett starkt marknadsföringsverktyg. LÄS MER

  5. 35. Made in China : Ursprungslandseffekter och konsumentattityder mot kinesiska varumärken

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Textilhögskolan

    Författare :Isabel Svensson Soneviseth; Jennie Lundberg; [2012]
    Nyckelord :country of origin; brand equity; consumer behavior; china; ursprungsland; varumärkeskapital; konsumentbeteende; attityder; kina; attitudes;

    Sammanfattning : Idag är konsumentmarknaden inne i en globaliseringsfas som ständigt växer. Marknader har idag öppnat upp sig, och hela världen tar del av den internationella handeln. Det pågår även en tydlig förändring i konsumentbeteendet världen över, då informationsutbytet nu når ut till hela världen. LÄS MER