Sökning: "MULTICHANNEL"

Visar resultat 21 - 25 av 92 uppsatser innehållade ordet MULTICHANNEL.

  1. 21. Är detaljhandlarna fast i det förflutna? : En fallstudie av IKEAs köksavdelning

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Emma Randau; Frida Tordsson; [2020]
    Nyckelord :Behaviour in store; Consumer behaviour; Information search; Complex purchase; Servicescape; Store layout; Store format; Multichannel; Webrooming; and Theory of planned behaviour; Behaviour in store; Konsumentbeteende; Informationssökning; Komplexa köp; Servicescape; Butikslayout; Butiksformat; Multichannel; Webrooming; and Theory of planned behaviour.;

    Sammanfattning : Konsumenters beteende har förändrats och i dag söker kunder inte efter produktrelaterad information enbart i den fysiska butiken inför att de ska genomföra ett komplext köp. Teknisk utveckling och butiker online har möjliggjort för konsumenten att söka information var och när de vill. LÄS MER

  2. 22. Browse Offline, Buy Online? : Exploring how showrooming is affected by customer experience in the clothing industry

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Julia Blomberg; Malin Christensson; John Synnes; [2020]
    Nyckelord :Showrooming; Customer Experience; In-store Experience; Decision Making;

    Sammanfattning : Background: In the last 20 years, the retail industry has experienced a drastic transformation and the rise of e-commerce has resulted in a change in the retail business models. Thus, there has been a shift from the traditional single-channel format to a multi-channel format. LÄS MER

  3. 23. Från online retail till fysisk detail : En studie om organisatoriska utmaningar i samband med ett skifte i affärsmodell

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Julia Petersson; Josefine Källroos; [2020]
    Nyckelord :Affärsmodell; multichannel; omnichannel; crosschannel; detaljhandel; e-handel; organisatoriska utmaningar;

    Sammanfattning : Att besitta en konkurrenskraftig affärsmodell är av stor vikt i dagens snabbt förändrande samhälle. E-handeln har haft en kraftig utveckling det senaste decenniet vilket inneburit stora förändringar inom detaljhandeln. Idag ser vi en trend att allt fler e-handelsföretag öppnar fysiska butiker. LÄS MER

  4. 24. Analysis of Seismic Data Acquired in the Hverahlíð Geothermal Area

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Geofysik

    Författare :Agnieszka Stoch; [2020]
    Nyckelord :Hverahlíð geothermal area; reflection seismic; virtual reflection seismic profiling; virtual shot gather; cross-correlation; autocorrelation;

    Sammanfattning : Volcanic rifting environments, such as in Iceland, are challenging for conventional seismic reflection methods using active surface seismic sources. This study demonstrates the potential of a novel technique, called Virtual Reflection Seismic Profiling (VRSP) for imaging reflections in geothermal regions, like Hverahlíð, where a dense seismic array recorded a number of local microearthquakes for cross-correlation. LÄS MER

  5. 25. Examination of the Feasibility of the Multichannel Strategy within a B2B Complex Product Context : A case study on ABB Control Systems within Industrial Automation Division

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Jia Du; [2019]
    Nyckelord :channel structure; multichannel; channel conflict; channel integration; complex products;

    Sammanfattning : The aim of this study is to examine the feasibility of the multichannel strategy in a B2B complex product context through an in-depth case study on ABB control systems. Firstly, the study focused on investigating the channel strategy for the current ABB control systems. The channel structure and sales cycle have been identified. LÄS MER