Sökning: "Marketing Industrial marketing"
Visar resultat 11 - 15 av 181 uppsatser innehållade orden Marketing Industrial marketing.
11. Användningsområden, styrkor och utmaningar med metoden livscykelanalys: en fallstudie på ett tilvlerkande stålföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomiSammanfattning : There has been a rise in greenhouse gas emissions since the industrial revolution. Today the steel industry is one of the industries with the highest emissions of greenhouse gas and impact on the climate. LÄS MER
12. Proposition of a Framework for Measuring Meso-Level Product-Oriented Circularity : Case Study of the Swedish Automotive Industry
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Circularity is a trending topic in research and in marketing documents from companies, as this notion is essential to move towards sustainability. However, there is no tool assessing the circularity of a manufactured product at a meso-level, i.e. on the product’s perspective, even though the same kind of tools exists for environmental impact. LÄS MER
13. Capturing the Digital Era: Utilizing Digital Technologies to Strengthen Marketing and Communication -A multiple case study of eight Swedish international industrial organizations
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Recent technological developments during the 21st century has enabled organizations to meet its customers in new ways, giving birth to the concept of digital marketing and communication. Digital marketing and communication activities have for a long period of time been a central part of B2C-organizations marketing strategy. LÄS MER
14. Svenska kvinnliga konsumenters upplevda påverkan av hållbar marknadskomunikation
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Bakgrund: Marknadsföring har varit en del av samhället sedan den industriella revolutionen (Barregren, 2014). Genom åren har den förändrats och anpassat sig efter samhällets förväntningar, vilket har gjort att på senare tid har företagens marknadskommunikation övergått till att fokusera på klimatavtrycket och det sociala ansvaret som företagen har samtidigt som konsumtionen ökar i samhället. LÄS MER
15. Key components of building customer trust in the space industry : An investigation of the future of satellite applications
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Industriell teknik; Uppsala universitet/Institutet för rymdfysik, UppsalaavdelningenSammanfattning : This study is an empirical case study of the Swedish space- and automation company Unibap AB about how to build trust in the space industry. The space industry is distinctive in the way that space missions are at high stakes because of the high costs and the fact that the technology can not be modified after launch. LÄS MER