Sökning: "database marketing"

Visar resultat 16 - 20 av 47 uppsatser innehållade orden database marketing.

  1. 16. KUNDVÄRDE INOM TJÄNSTEFÖRETAG : En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företagsperspektiv

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Mohammad Shehla; Duru Melda; [2016]
    Nyckelord :Service marketing; customer value; loyalty; disloyalty; customer orientation; marketing mix; Tjänstemarknad; kundvärde; kundlojalitet; illojalitet; kundorientering; marknadsmix;

    Sammanfattning : Uppsatsens titel: Kundvärde inom tjänsteföretag – En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företags perspektiv  Datum: 8 Jan 2016  Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 högskolepoäng  Instution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, EST, Mälardalens Högskola  Författare: Melda Duru & Shehla Mohammad  Titel: Kundvärde utifrån kundens och företagets perspektiv  Handledare: Magnus Linderström  Nyckelord: Tjänstemarknad, kundvärde, kundlojalitet, illojalitet, kundorientering, marknadsmix.  Frågeställning: Hur skiljer sig kundvärdet mellan en advokatbyrå och en mäklarbyrå?  Vilka är likheterna och olikheterna?  Syfte: Syftet med studien är att undersöka vilka likheter och olikheter det finns på kundvärde mellan en advokatbyrå samt en mäklarbyrå. LÄS MER

  2. 17. Strategic Customer Engagement on Instagram : a case of global Business to Customer (B2C) brands

    Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)

    Författare :Xueqi Gong; [2015]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : As a relatively new social networking site (SNS), Instagram’s user database has been growing at a staggering rate since it was first launched in 2010. Marketing practitioners have been making efforts on this increasingly popular mobile image (and video) capturing and sharing service to reach the end-users, more importantly, to build lasting relationships with them. LÄS MER

  3. 18. Experience with the Second-Generation Online Brands: Online-Only Brand Experience

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Carmen Sigmund; Julianna Bebre; [2015]
    Nyckelord :Online-only brand experience; brand experience; online marketing; online branding; Millennial generation; Business and Economics;

    Sammanfattning : Thesis Purpose The purpose of this thesis is to deepen the knowledge in the phenomenon of brand experience by exploring components of online-only brand experience. Methodology A social-constructivist and interpretivist perspective guided the research to adopt a qualitative strategy with exploratory and phenomenological stance. LÄS MER

  4. 19. IT Product Realization Process towards Marketing Consultancy Automation – Case Study: Customer Value Sweden AB

    Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Georgios Paralykidis; [2015]
    Nyckelord :Management consultancy; marketing analysis; automation; Customer Value; web service; JBoss application server; Java EE.;

    Sammanfattning : Management consulting is a growing field [1] that is of great importance for organisations to optimise their performance and develop plans for future improvements. In the recent years, many companies use experienced consultants in order to create a strong competitive advantage to withstand the competition and to easily find solutions suitable to different problems. LÄS MER

  5. 20. Experiences from the Development of a Webshop Using Scrum Methodology

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Tekniska högskolan

    Författare :Tim Andersson; Gustav Arnesson; Pontus Brengdahl; Anna Ekelund; Claes Kallström; Kalle Olsson; Julia Thudén; Erik Wallvik; [2014]
    Nyckelord :scrum; agile; webshop; e-commerce; team; software development; web development;

    Sammanfattning : This is a report concerning the software development project Eldflugan, a system developed by eight students at Linköping University. It addresses experience from developing a web-based e-commerce using Scrum, an agile development method, which was used throughout the project. LÄS MER