Sökning: "database marketing"
Visar resultat 16 - 20 av 47 uppsatser innehållade orden database marketing.
16. KUNDVÄRDE INOM TJÄNSTEFÖRETAG : En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företagsperspektiv
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Uppsatsens titel: Kundvärde inom tjänsteföretag – En studie som belyser likheter och skillnader inom kundvärde utifrån kunds och företags perspektiv Datum: 8 Jan 2016 Nivå: Kandidatuppsats i företagsekonomi, 15 högskolepoäng Instution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, EST, Mälardalens Högskola Författare: Melda Duru & Shehla Mohammad Titel: Kundvärde utifrån kundens och företagets perspektiv Handledare: Magnus Linderström Nyckelord: Tjänstemarknad, kundvärde, kundlojalitet, illojalitet, kundorientering, marknadsmix. Frågeställning: Hur skiljer sig kundvärdet mellan en advokatbyrå och en mäklarbyrå? Vilka är likheterna och olikheterna? Syfte: Syftet med studien är att undersöka vilka likheter och olikheter det finns på kundvärde mellan en advokatbyrå samt en mäklarbyrå. LÄS MER
17. Strategic Customer Engagement on Instagram : a case of global Business to Customer (B2C) brands
Master-uppsats, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)Sammanfattning : As a relatively new social networking site (SNS), Instagram’s user database has been growing at a staggering rate since it was first launched in 2010. Marketing practitioners have been making efforts on this increasingly popular mobile image (and video) capturing and sharing service to reach the end-users, more importantly, to build lasting relationships with them. LÄS MER
18. Experience with the Second-Generation Online Brands: Online-Only Brand Experience
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Thesis Purpose The purpose of this thesis is to deepen the knowledge in the phenomenon of brand experience by exploring components of online-only brand experience. Methodology A social-constructivist and interpretivist perspective guided the research to adopt a qualitative strategy with exploratory and phenomenological stance. LÄS MER
19. IT Product Realization Process towards Marketing Consultancy Automation – Case Study: Customer Value Sweden AB
Master-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Management consulting is a growing field [1] that is of great importance for organisations to optimise their performance and develop plans for future improvements. In the recent years, many companies use experienced consultants in order to create a strong competitive advantage to withstand the competition and to easily find solutions suitable to different problems. LÄS MER
20. Experiences from the Development of a Webshop Using Scrum Methodology
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Tekniska högskolanSammanfattning : This is a report concerning the software development project Eldflugan, a system developed by eight students at Linköping University. It addresses experience from developing a web-based e-commerce using Scrum, an agile development method, which was used throughout the project. LÄS MER