Sökning: "functional sales"

Visar resultat 1 - 5 av 79 uppsatser innehållade orden functional sales.

  1. 1. Ett inverterat nöjesfält : kunskap, upplevelse och vara genom Google Maps användarrecensioner

    Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för ABM, digitala kulturer samt förlags- och bokmarknadskunskap

    Författare :Andreas Thörn; [2023]
    Nyckelord :Commodification; critical theory; Walter Benjamin; experience; erlebnis; erfahrung; Google Maps; user reviews; Zlatan Court; information science; duration; duration object; objectification; flows; rating; experience economy; Henri Bergson; Marshall McLuhan; UGC; library; Cultural Sciences;

    Sammanfattning : This thesis attempts to show tangible ways in which commodification of experience expands into areas outside of direct commercial activity, in contemporary mind and society. The user reviews of Google Maps (URGM) regarding places that don't offer sales of goods and services are being studied empirically, through qualitative text analysis. LÄS MER

  2. 2. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company

    Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)

    Författare :Stina Enblom; Silvia Padovan; [2023]
    Nyckelord :customer experience; service quality; internal service quality; service profit chain; customer satisfaction; internal customer satisfaction; customer perceived value; kundupplevelse; servicekvalitet; intern servicekvalitet; service profit chain; kundnöjdhet; intern kundnöjdhet; customer perceived value;

    Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER

  3. 3. Enhancing Interfunctional Coordination in B2B Companies: The Strategic Potential of Digital Tools : A qualitative study on how digitalization can be used as a strategic driver to enhance interfunctional coordination and improve customer orientation in B2B.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Matilda Krantz; [2023]
    Nyckelord :interfunctional coordination; cross-functional; digitalization; supply chain; sales; marketing; B2B; go-to-market strategy; sharing information; customer orientation; customer value;

    Sammanfattning : In an ever-evolving digital landscape, the way we do business changes rapidly.  In this landscape, B2B companies are confronted with challenges that demand adaptation and reevaluation of their business models, such as exploring innovative approaches to resource utilization and streamlining workflows. LÄS MER

  4. 4. Konceptutveckling av ställning för effektivisering av kaffeförsäljning vid event : Snabb och användarvänlig distribution av kaffe

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)

    Författare :Olivia Nielsen; [2023]
    Nyckelord :design; kaffe; event; innovation; koncept; produkt; tjänst;

    Sammanfattning : Rapporten behandlar ett produktutvecklingsprojekt som tagit plats under kursen  Examensarbete för högskoleingenjörsexamen i innovationsteknik och design vid Karlstads universitet. Projektet tillhandahölls av företaget 3TEMP, som har bas i Arvika där de utvecklar och producerar kaffebryggare. LÄS MER

  5. 5. Development of an Improved Demand Planning Process - A Case Study at KåKå

    Master-uppsats, Lunds universitet/Teknisk logistik

    Författare :Emma Hall; Clara Kronberg; [2023]
    Nyckelord :Sales Operations Planning; Demand Planning; Forecasting; Product Categorization; Non-manufacturing; Bakery Industry; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : Background: Operations planning and control has undergone an extensive shift from an individual company focus to a complete supply chain focus which has required a new common approach for supply chain planning and control to evolve. Increasing competition and globalization has created complexity in supply chain planning and integration since it requires a new cross-functional approach. LÄS MER