Sökning: "the benefits advertising"

Visar resultat 21 - 25 av 74 uppsatser innehållade orden the benefits advertising.

  1. 21. Cookies på gott eller ont : En studie om hur tonåringar upplever att deras köpbeteende påverkas av digital one-to-one marknadsföring

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Jelia Agiden; Ellen Colliander; [2020]
    Nyckelord :One-to-one marketing; Personalised marketing; Cookies; Social media; Teenagers; Personaliserad marknadsföring; One-to-one marknadsföring; Cookies; Sociala medier; Tonåringar;

    Sammanfattning : I och med teknologins framfart har digital marknadsföring blivit ett av de vanligaste sätten för marknadsförare att nå sin publik. Med denna digitala utveckling ökar också möjligheterna för marknadsföringen. Något som för 25 år sedan bara var en dröm är idag en mycket aktuell verklighet -nämligen digital one-to-one marknadsföring. LÄS MER

  2. 22. The Impact of Sustainable Advertising and its Relationship to Consumer Brand Loyalty : An Empirical Study of Young Adults and their Brand Switching Behaviour on High- and Low Involvement Products

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Alice Jernberg; Sandra Eklund; Andreea-Jessica Roman; [2020]
    Nyckelord :Sustainable Advertisements; Green Advertisements; Consumer Behaviour; Purchase Decisions; Brand Loyalty;

    Sammanfattning : Even though the majority of companies have realised the benefits of implementing sustainability practices into their business strategies today, the problem is that the marketing of these activities still has a negative impact on the environment. Therefore, the purpose of this research is to examine if the impact of sustainable advertisements can influence the purchase decisions of young adults who show loyalty to another brand. LÄS MER

  3. 23. Take A Chance On Shock : Facilitating Effective Shockvertising

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella Handelshögskolan

    Författare :Duaa Kaddoura; Josef Gemhed Magera; [2020]
    Nyckelord :Marketing; Advertising; Shock Advertising; Shockvertising; Shocking Advertising; Shock Appeal;

    Sammanfattning : Shockvertising is a set of advertising tactics that sends its message through the breaking of norms, presentation of shocking images, exploiting the audience’s anxieties, and various other ways. It is a quick way to break through the clutter of similar advertisements in today’s oversaturated world of advertising. LÄS MER

  4. 24. Vem äter kakan? : En kvalitativ studie kring klädbranschens nyttjande av personlig data i marknadsföringssyfte i relation till kundens integritet online

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Frida Jaremo; Marco Villaggi; [2020]
    Nyckelord :Internet; Bid data; Integrity; CRM; Cookies; Personalized advertisement; Internet; Big data; Integritet; CRM; Cookies; Personifierad reklam;

    Sammanfattning : History: Digitalization brings great benefits to companies regardless of market. One of the markets that is undergoing change is the retail sector where e-commerce services are the new environment. This environment benefits from the innovative solutions that the consumer uses, such as smartphones. LÄS MER

  5. 25. Hey Google, speak human to me! A quantitative experiment of human-likeness and personalization in voice assistant interaction

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Louise Bengtsson; Violaine Lulin; [2019]
    Nyckelord :Voice Assistant; Social Presence; Anthropomorphism; Service Encounter; Advertising Context;

    Sammanfattning : Voice assistants are a new customer touchpoint for businesses, and the market for voice shopping is expected to grow substantially in upcoming years. Despite high societal and business interest, academic marketing research on consumer interaction with voice assistants is scarce. LÄS MER