Sökning: "willingness to recommend"

Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden willingness to recommend.

  1. 1. Brand Equity and Data Privacy: Beyond Selling Eyeballs : A business case for online privacy-friendly data practices in regions covered by the GDPR.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatik

    Författare :Maria Arango Kure; [2022]
    Nyckelord :Online brand equity; consumer behavior; pay-with-data transactions; data disclosure; privacy preferences; data control techniques;

    Sammanfattning : This thesis investigates the ways in which businesses’ privacy practices in pay-with-data scenarios affect the way users interact with the business, both in terms of their on-site behavior and the creation of brand equity, in regions covered by the GDPR. I address a gap in the literature by exploring a possible business case for using privacy-friendly data collection practices in the context of brand equity creation and growth. LÄS MER

  2. 2. WTC in English Among Swedish EFL Learners in the Upper Secondary School

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Ellinor Hermansson; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Willingness to communicate (WTC) is a well-known concept within the field of educational research and has been used to investigate what factors make language learners more or less likely to engage in oral communication. This is a topic of great importance considering the positive correlation between output and proficiency. LÄS MER

  3. 3. Varumärkessamarbeten inom modebranshen

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Philip Omming; Theodor Edstrand; [2021]
    Nyckelord :Varumärkessamarbete; köpintention; rekommendationsvilja; differentiering; könsskillnader Co-branding; purchase intention; willingness to recommend; differentiation; gender differences; Business and Economics;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. Innovationsintermediärer: En one-stop-shop för allt vad små och medelstora företag efterfrågar vid samarbetsprojekt?

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Sebastian Nylén; Adam Nyström; [2021]
    Nyckelord :Innovation intermediary; small and medium-sized enterprises; collaborative projects; value creation; attractive attributes; roadmap; Innovationsintermediär; små och medelstora företag; samarbetsprojekt; värdeskapande; attraktiva attribut; processbeskrivning;

    Sammanfattning : Syfte – Denna studie syftar till att bidra med en ökad förstaåelse om vad små och medelstora företag (SMF:s) efterfrågar och på vilket sätt som innovationsintermediärer kan få SMF:s att vilja delta i samarbetsprojekt. Metod – Vi genomförde en kvalitativ enskild fallstudie vid en innovationsintermediär och primärdata insamlades genom 39 intervjuer, fördelat på fyra olika typer av informantgrupper: (1) anställda vid innovationsintermediären, (2) SMF:s, (3) stora företag, och (4) övriga aktörer (t. LÄS MER

  5. 5. Hur påverkas lärprocesser när två skolformer samverkar? : En studie av en yrkesutbildning som bedrivs i samverkan mellan högskola och folkhögskola

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för utbildningsvetenskap

    Författare :Malin Lagerlöf; [2021]
    Nyckelord :Adult Education; Educational Practices; Higher Education; High school; Learning Experience; Pastoral training; Practical education for leaders and pastors; Professional Identity; Role of Education; Sociocultural perspective; Swedish Folk High School; University College in Sweden;

    Sammanfattning : Education is an important part of the development of, and democratic processes in, any society. This study aims to explore the experiences of studying in a program combining two types of schools in Swedish, University College and Folk High School. LÄS MER