Sökning: "Anna Holmström"
Visar resultat 6 - 10 av 20 uppsatser innehållade orden Anna Holmström.
6. Hållbar kommunikation? : En studie om strategisk kommunikation i en nätverksorganisation
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för bibliotek, information, pedagogik och ITSammanfattning : The study deals with the importance of strategic communication and the purpose of this thesis is to examine the challenges for strategic communication in a network organization. A network organization is an organizational form that arises increasingly as a result of today's rapid change and leads to a greater need to collaborate and exchange knowledge among stakeholders. LÄS MER
7. Fysisk aktivitet i förskolan : En studie om förskollärares förhållningssätt till fysisk aktivitet i förskolans verksamhet
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Högskolan Dalarna/Pedagogiskt arbeteSammanfattning : Syftet med denna studie är att få större förståelse för förskollärares uppfattning om begreppet fysisk aktivitet och vad de gör för att skapa förutsättningar för att stimulera fysisk aktivitet hos förskolebarn. Observation och enkäter har använts som metod i studien kallad fältundersökning. LÄS MER
8. Försvarligt självförsvar? - Begränsningar i brottsoffrets rätt till nödvärn
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : The right of self-defence is a justification found in chapter 24 § 1 of the Swedish Penal Code which grants a person the right to use defensive force in certain circumstances. The conditions are stated partly by the right of self-defence and partly through the rule of excessive self-defence found in chapter 24 § 6 of the Swedish Penal Code. LÄS MER
9. Tillgänglighetsanpassning efter ändringar av offentliga utrymmen i Uppsala
M1-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för bygg- energi- och miljöteknikSammanfattning : Every individual shall have the same access and opportunity to participate in the society. There shall not be any barrier which prevents participation of a certain target group in the society due to a lack of accessibility. LÄS MER
10. Country-of-origin in brand communication: A multinational company perspective
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : National branding and Country-of-origin strategy (COO) has not only shown to be convenient for research, but also of considerable importance and interest for companies to enhance competitive advantage. With constantly increasing product range on the markets and continually new technology in the society, the buying behaviour and customer preferences have changed. LÄS MER