Sökning: "B2B Sales"
Visar resultat 21 - 25 av 105 uppsatser innehållade orden B2B Sales.
21. Data at your service! : A case study of utilizing in-service data to support the B2B sales process at a large information and communications technology company
Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell ekonomi; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : The digitalization of our society and the creation of data intense industries are transforming how industrial sales can be made. Large volumes of data are generated when businesses and people use digital products and services which are available in the modern world. LÄS MER
22. Dermarome is launching a B2B website : A qualitative study which considers investment theories, and how a B2B website can influence the customer purchasing behaviour.
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Digitalization is an important aspect for future growth of all organizations, and especially in times like the past year where most of the world has been faced with covid-restrictions and lockdown. Dermarome is a leading skincare and beauty distributor and are currently in the process of launching a new B2B website and web-shop. LÄS MER
23. The future of Salesforce motivation in the B2B security-sector market : What we can learn from the Covid-19 pandemic
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The Covid-19 pandemic has changed the way of working for employees and companies around the world. An important part of an organization is the salesforce since they are building relations with customers and making sales. LÄS MER
24. Säljarbete på distans, hur fungerar det? : En kvalitativ tvärsnittsstudie om Covid-19 pandemins påverkan på säljkårer.
Magister-uppsats, Linköpings universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Bakgrund: Den pandemi som drabbade världen under 2020 tvingade många organisationer att ställa om till arbete på distans. Denna typ av plötslig omställning skapar många olika utmaningar, två av dessa är hur en säljkår skall styras samt hur själva försäljningsarbetet behöver anpassas. LÄS MER
25. Ett nytt affärslandskap B2B? : En kvalitativ flerfallstudie om hur övergången till digitalt arbete på distans har en inverkan på säljarens nykundsbearbetning och förmåga att etablera kundrelationer
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: Den industriella marknadsföringen kännetecknas av djupa kundrelationer, där affärer ofta karaktäriseras av långa säljprocesser som innefattar åtskilliga interaktioner med flertalet aktörer involverade. Denna försäljning har blivit allt mer relationsorienterad där kundens behov, värde och önskemål sätts i fokus. LÄS MER