Sökning: "CRM B2B"

Visar resultat 16 - 20 av 26 uppsatser innehållade orden CRM B2B.

  1. 16. Multichannel Integration: The Case of Infor

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Jimmy Gyllenskepp; Jacob Jönsson; [2015]
    Nyckelord :multichannel integration; customer relationship management; CRM channels; B2B case study;

    Sammanfattning : This study’s aim is to examine how companies integrate their multiple CRM channels to enhance the relationships with the customers. A qualitative method was used and the collection of data was conducted from eleven interviews. The interviews were semi-structured with open-ended questions. LÄS MER

  2. 17. En analys av säljklimatet i komplexa business-to-business relationer : En utredande nulägesanalys i kontrast till Insight Selling

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Sofia Löfstrand; Anton Johansson; [2014]
    Nyckelord :Insight Selling; Solution Selling; försäljning; Sales Management; business-to-business; B2B; relationsförsäljning; sälj;

    Sammanfattning : The thesis aims to describe the current sales climate in the context of complex sales in business-to-business. The purpose is to increase the clients knowledge of sales and test the clients hypothesis that the sales climate is changing from Solution Selling to Insight Selling, further the thesis aims to contribute to the scientific debate of sales. LÄS MER

  3. 18. Customer relationship management : en studie på Carpenter Powder Products

    Kandidat-uppsats, Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Robin Larsen; Sandra Borszeki; [2013]
    Nyckelord :Relationsmarknadsföring; kundrelationer; CRM; B2B.;

    Sammanfattning : Frågeställningar: - Hur arbetar Carpenter Powder Products och deras anställda med att upprätthålla relationerna till sina kunder? - Vilka faktorer ser Carpenter Powder Products anställda som de viktigaste i en affärsrelation? Syfte: Syftet är att kartlägga hur de anställda på Carpenter Powder Products arbetar med att upprätthålla relationerna till sina kunder samt vilka faktorer som är viktigast inom affärsrelationer. Detta för att skapa en djupare inblick i hur ett industriellt företag inom en B2B bransch arbetar med sina kundrelationer. LÄS MER

  4. 19. The Impact of CRM in Customer Relationships

    Kandidat-uppsats, Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Alexander Artman; Anton Brunnberg; Jesper Westerlund; [2013]
    Nyckelord :CRM; Relationship; Relationship Management; Adoption of CRM; Satisfaction; Trust; Commitment;

    Sammanfattning : CRM (Customer Relationship Management) are systems that in an efficient way help suppliers to support and keep a personal relationship to their customers. The purpose of this thesis was to investigate the role of CRM in the relationship between customer and supplier in a B2B context. The research was conducted within the banking industry. LÄS MER

  5. 20. Customer Relationship Management Success factors for Insurance Companies in a B2B perspective

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Emma Rehn; Dominique Amkell; [2012-02-20]
    Nyckelord :CRM; CRM-system; kundlojalitet; business to business; tjänsteföretag; relationsmarknadsföring;

    Sammanfattning : .... LÄS MER