Sökning: "CRM B2B"
Visar resultat 6 - 10 av 26 uppsatser innehållade orden CRM B2B.
6. Evaluating material efficiency assessment methods : An assessment of the adaptability to B2B products using Ericsson telecom network infrastructure product as a case study
Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknikSammanfattning : Unsustainable consumption patterns and material scarcity has been recognised as one of the challenges within the European Union. To change these patterns policy makers within EU are looking towards a transitioning into circular economy. LÄS MER
7. Digital CRM och kundlojalitet inom B2B : Ger ökad tillgång till kundinformation ökad lojalitet?
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Kundlojalitet är ett mål för många företag som medför såväl utmaningar som potentiella konkurrensfördelar. I syfte att förbättra kundrelationer och därigenom öka kundlojaliteten har konceptet CRM (Customer Relationship Management) vuxit fram. LÄS MER
8. One can not know everything, but together we know a lot : Conditions and Restrictions in consultancies for KM based CRM
Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : PurposeThis study seek to complement the existing literature on KM based CRM byproviding contextual insight in how consultancies can create value for their clients andthereby develop and sustain long-term B2B relationships.Main research questionWhat are the conditions for a KM based CRM initiative to work in consultancy firmswith the objective of creating and sustaining long-term relationships?Sub research questionsWhat factors and activities are important for generating customer value withinconsultancy, and what are the pitfalls in this Endeavor? What acquired knowledgeshould be used in CRM initiatives to strengthen customer relationships? How could aconsulting firm apply this knowledge in reality to nurture existing and new B2Brelationships?MethodologyThis master thesis of 30 ECTS is based on an explorative case study conducted ata established consultancy firm. LÄS MER
9. CRM : Vilka faktorer har betydelse vid en implementering av CRM i B2B?
Magister-uppsats, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : CRM-system är ett växande och lukrativt affärsområde, som genererar stora intäkter för företag verksamma inom en rad olika branscher globalt, i synnerhet branscher där kundfokus står i centrum. Att arbeta med kunden i fokus och att ha kunden som medskapare av värde, anses av många vara nödvändigt för att kunna möta en tilltagande global konkurrens. LÄS MER
10. Animated Gamification - the effects of video clips as rewards in a gamified CRM software for B2B sales
Kandidat-uppsats, Malmö högskola/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Gamification innebär att man använder element och tekniker från spel i annars icke-lekfulla miljöer för att öka användarnas engagemang. Arbetssättet har de senaste åren blivit allt mer förekommande i profesionella sammanhang som skolan och i arbetslivet. LÄS MER