Sökning: "CRM B2B"
Visar resultat 21 - 25 av 26 uppsatser innehållade orden CRM B2B.
21. Empirical testing of selected critical success factors in CRM implementation projects - A study of SMEs in the B2B sector
Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : Purpose:The purpose of this thesis is to describe and analyze critical success factors of CRM implementation projects with a special focus on SME’s in the B2B sector. Method: This study is based on quantitative research using survey method. LÄS MER
22. Sociala medier : En studie kring hur företag kan använda sociala medier för kunskaps- och informationsspridning
Kandidat-uppsats, Sektionen för Informationsvetenskap, Data– och Elektroteknik (IDE)Sammanfattning : Studien redogör för vad tre företag anser att det finns för möjligheter med att använda sig av tekniker inom sociala medier. Både för att kunna sprida kunskap och information internt i företaget samt med kunder och partners externt. LÄS MER
23. Factors associated with success and failure in CRM system use : A case study of the sales department in a B2B company
Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNUSammanfattning : Due to the constant change of technology, companies’ battle to win customers becomes more and more intense. Maintaining customers and building long-term relationships is becoming more and more important and the customer relationship management (CRM) concept has evolved as a strategy rather than just a technological system. LÄS MER
24. Vad krävs för en lyckad försäljning inom B2B?
Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Aim: The reason we made this report were to investigate what companies in Gävle implied was the most important factor for successful sales. The various questions to be answered are: 1. How important is the relationship in B2B? (Business to business) 2. Will VRM change the work with relationships within B2B? 3. LÄS MER
25. CSR och B2B, olja och vatten? : En undersökning av CSR som konkurrensfördel inom Business-to-Businessmarknaden
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagandeSammanfattning : .... LÄS MER