Sökning: "CRM B2B"

Visar resultat 21 - 25 av 26 uppsatser innehållade orden CRM B2B.

  1. 21. Empirical testing of selected critical success factors in CRM implementation projects - A study of SMEs in the B2B sector

    Magister-uppsats, Akademin för hållbar samhälls- och teknikutveckling

    Författare :Kathrin Röschmann; Muhayyo Ziyadullaeva; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Purpose:The purpose of this thesis is to describe and analyze critical success factors of CRM implementation projects with a special focus on SME’s in the B2B sector.  Method: This study is based on quantitative research using survey method. LÄS MER

  2. 22. Sociala medier : En studie kring hur företag kan använda sociala medier för kunskaps- och informationsspridning

    Kandidat-uppsats, Sektionen för Informationsvetenskap, Data– och Elektroteknik (IDE)

    Författare :Lars-Henrik Adam Stålhammar Karlsson; [2011]
    Nyckelord :Sociala medier; Enterprise 2.0; Web 2.0; Knowledge Management; kunskapsspridning; information; affärssystem; integration; CRM; digitala plattformar;

    Sammanfattning : Studien redogör för vad tre företag anser att det finns för möjligheter med att använda sig av tekniker inom sociala medier. Både för att kunna sprida kunskap och information internt i företaget samt med kunder och partners externt. LÄS MER

  3. 23. Factors associated with success and failure in CRM system use : A case study of the sales department in a B2B company

    Kandidat-uppsats, Ekonomihögskolan, ELNU

    Författare :Linnéa Andersson; Katarina Stekovic; [2011]
    Nyckelord :CRM system; CSFs; system failure; barriers for success; motivation; sales staff;

    Sammanfattning : Due to the constant change of technology, companies’ battle to win customers becomes more and more intense. Maintaining customers and building long-term relationships is becoming more and more important and the customer relationship management (CRM) concept has evolved as a strategy rather than just a technological system. LÄS MER

  4. 24. Vad krävs för en lyckad försäljning inom B2B?

    Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :Philip Kihlström; Joakim Thyberg; [2010]
    Nyckelord :CRM; VRM; säljprocess; relation; CCVE; Canon; Selecta;

    Sammanfattning : Aim: The reason we made this report were to investigate what companies in Gävle implied was the most important factor for successful sales. The various questions to be answered are:   1. How important is the relationship in B2B? (Business to business)  2. Will VRM change the work with relationships within B2B?  3. LÄS MER

  5. 25. CSR och B2B, olja och vatten? : En undersökning av CSR som konkurrensfördel inom Business-to-Businessmarknaden

    Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Markus Averstad; Markus Eriksson; [2009]
    Nyckelord :marketing; CSR; B2B; business to business; marketing; economics; competitive advantage; competition; CSR; B2B; business to business; marknadsföring; ekonomi; konkurrens; konkurrensfördel; CRM;

    Sammanfattning : .... LÄS MER