Sökning: "Internet presence"

Visar resultat 16 - 20 av 181 uppsatser innehållade orden Internet presence.

  1. 16. Att vara partner till någon med missbruksproblematik - en tematisk analys av diskussionsforum på nätet

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Socialhögskolan

    Författare :Anton Lind; Christoffer Forss; [2022]
    Nyckelord :Addiction; Internet research; Substance abuse; Co-dependency; Family system; Stigma; Shame; Guilt; Social Sciences;

    Sammanfattning : In our qualitative study we examined various public online discussion forums in order to shed light on the experiences of partners to people suffering from problematic alcohol and substance abuse. Doing so we encountered numerous stories of shame, blame, hope and despair. LÄS MER

  2. 17. Online Exhibitions : Enhancing the user experience and exhibitor value

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Isak Åman Larsson; [2022]
    Nyckelord :Online conferences; Exhibitor-visitor interaction; User experience; Usability testing;

    Sammanfattning : Achieving the feeling of a personal connection over the internet is difficult but at the same time more relevant than ever with the world moving more and more towards digital meetings and online events. This study investigates how an exhibition area at an online conference could be created to provide a good user experience as well as provide value for the exhibitors at the conference. LÄS MER

  3. 18. Analysis of BGP routing for major cloud service providers : A characterization of growth and accessibility

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap

    Författare :Hampus Svens; Lukas Hellberg; [2022]
    Nyckelord :BGP; Routing; Growth; Accessibility; Cloud service providers;

    Sammanfattning : Major cloud service providers have become increasingly popular as the traditional way of storing data locally is turning more and more obsolete. Plenty of large companies have turned to cloud storage which have created business opportunities for the cloud service providers. LÄS MER

  4. 19. Konsten att skapa trovärdighet genom reklam på sociala medier. : På vilket sätt påverkas konsumenter av sponsrad produktmarknadsföring i sociala medier?

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Erik Sterner; Amanda Åkesson; [2022]
    Nyckelord :Parasocial phenomenon; Trust; Generation Z; Word-of-mouth; Credibility; Communication; Marketing; Advertising; Sponsored posts; Parasociala fenomen; Förtroende; Generation Z; Word-of-mouth; Trovärdighet; Kommunikation; Marknadsföring; Reklam; Sponsrade inlägg;

    Sammanfattning : Sociala medier är idag en stor del av många personers vardag och liv, både internet och olika medier har växt fram på senare år och utvecklas fortfarande i hög takt. Detta har resulterat i ett beteende mönster som blir mer digitalt även i vardagliga sammanhang. LÄS MER

  5. 20. Comfort and Security, But at What Cost? : A Study Using a Metric – Based Conjoint Analysis to Estimate the Willingness to Pay for Bundled Smart Home Technology

    Master-uppsats, KTH/Fastighetsföretagande och finansiella system

    Författare :William Hultström; Axel Bjöörn; [2022]
    Nyckelord :Smart Home; Smart Home Technology; SHT; Conjoint Analysis; Smarta Hem; Smarta Hem Teknologi; SHT ; Conjoint Analysis;

    Sammanfattning : The presence of Smart Technology is becoming more prevalent in our homes with the rise of the Internet of Things. Although this technology is said to ease everyday chores and make our homes safer, the adoption has been slower than first anticipated by researchers. LÄS MER