Sökning: "Market Performance"
Visar resultat 6 - 10 av 3128 uppsatser innehållade orden Market Performance.
6. RENOVATION USING PREFABRICATED FAÇADE ELEMENTS
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för arkitektur och byggd miljö; Lunds universitet/Avdelningen för Energi och byggnadsdesignSammanfattning : The building sector uses about 40% of the total global energy use. Sweden aims to reach its new goal to reduce the energy use in their residential sector as well as commercial sector by 20%, which should be reached by year 2020 and 50% by year 2050. LÄS MER
7. Coverage increase in a plant-based BB cream formulation with natural pigments
Master-uppsats, KTH/KemiSammanfattning : Kaffe Bueno, ett bioteknologiskt start-up-företag dedikerat till framsteg inom naturliga och gröna produkter, fokuserar på att utnyttja den outnyttjade potentialen hos kaffebiprodukter genom grön kemi och bioteknik. Då endast 1% av kaffet används för bryggning, extraherar företaget lösliga och olösliga produkter genom en uppdelning mellan ett oljeutvinning och ett efterföljande vattenuttag, vilket bidrar till att sänka CO2-utsläppen per värde och en cirkulär ekonomi. LÄS MER
8. Arbetsmotivation kopplat till kön och arbetsmarknadssektor : En kvantitativ studie om inre och yttre arbetsmotivation
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för psykologi (PSY)Sammanfattning : Motivation har beskrivits som en viktig faktor för välbefinnande och prestation i arbetet. Därmed har det för arbetsgivare blivit allt högre prioriterat att beakta och synliggöra det som motiverar anställda att arbeta. LÄS MER
9. Robotic Automation of Mechanical Verification
Master-uppsats, KTH/Integrerad produktutveckling och designSammanfattning : This master thesis explores the implementation of Collaborative robots into Elekta's mechanical product verification process. Elekta is a pioneer in precision radiation therapy solutions. Ensuring the compliance of Elekta's products with performance, safety, and quality criteria is of great importance. LÄS MER
10. The role of social media in small and medium - sized restaurant businesses : A case study from Östersund, Sweden
Master-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turismSammanfattning : Background: Social media has revolutionized the restaurant industry, and it plays a significant role by changing and offering new ways to engage with restaurant customers and build stronger customer relationships, market their products and services, and acquire new customers, manage restaurant reputation, enhance brand awareness, and stay competitive in an increasingly digital world. Even though some restaurants recognize and utilize the potential of social media to deliver the above benefits, still there are some restaurants that have outdated social media accounts or completely inactive in social media. LÄS MER