Sökning: "Micro-influencers"
Visar resultat 16 - 20 av 22 uppsatser innehållade ordet Micro-influencers.
16. Is trust just a number? : En kvalitativ studie om trovärdigheten och inställningen till influencers och micro-influencers på Instagram bland människor i åldrarna 18-25 år
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : .... LÄS MER
17. To Influence and Be Influenced
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Marketing efforts using traditional celebrity endorsers have for long been widely used with great success. However, the rise and development of the internet, as well as businesses’ products and services becoming more digitised, new forms of product endorsement have emerged. LÄS MER
18. Värdet av en microinfluencer - En kvantitativ studie om reklameffektivitet till följd av antal följare och kongruens
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : In the context of social media marketing, this thesis empirically investigate how influencers' follower count and congruence with advertised brand effect advertising effectiveness. An experimental study was conducted with the purpose of examine whether these effects have an impact on the outcome of advertising and to elucidate which effect to prioritise in the configuration process of influencer marketing advertisements. LÄS MER
19. Relationer inom digital makrnadsföring : Varför små företag kan ha nytta av micro-influencers
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Relationer inom digital marknadsföring - Varför små företag kan ha nytta av micro- influencersFörfattare: Nemo Miklos, Petter Rollof och Gustav SporreHandledare: Carina Lejonkamp Examinator: Kaisa LundKurs: Kandidatuppsats 15hp. Företagsekonomi III – Marknadsföring. LÄS MER
20. Future of online marketing: Consumer Recommendations
Kandidat-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : The purpose of this thesis is to research how consumer recommendations can be used in terms of marketing and sales purposes in the Fast Moving Consumer Goods sector. Due to technological changes and a shift from traditional to digital marketing, the way of communicating to the audience has changed. LÄS MER