Sökning: "New Company s Credibility"
Visar resultat 1 - 5 av 34 uppsatser innehållade orden New Company s Credibility.
1. TO INFINITY, AND BEYOND - An explorative study of how innovative companies in Sweden take responsibility for actions and outcomes in their innovation process. For a better and more sustainable future
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The view of innovation is often portrayed as a fundamental component of prosperity and societal development, thus highlighting the positive implications of innovation. However, innovation is a more nuanced phenomenon that entails negative impacts upon society as well. LÄS MER
2. Effect of working from home on engineers’ career prospects : How does working from home impact visibility and in turn the engineer’s career?
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : Background: Working from home (WFH) has become a new tendency thanks to the improvement of technological communications that enable new flexible ways of working. Before 2020 and the Covid19 pandemic, some companies had already started implementing this approach. LÄS MER
3. Handel på Facebook och Instagram : Och faktorer som kan påverka benägenheten till det
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Internet är ett ständigt växande fenomen med nya innovationer. Som en följd av utvecklandet av Internet har e-handel uppkommit och då även handel via de sociala mediesidorna Facebook och Instagram. LÄS MER
4. IFRS vs K3 : En komparativ studie av IFRS och K3 gällande redovisning avleasing
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : The 1st of January 2019 a new leasing standard was introduced, IFRS 16, where all leasing agreements are included in a company’s financial statements. The new standard was developed against the backdrop of the old standard that enabled companies to withhold leasing agreements of large values from the financial statements, which subsequently allowed them to present an enhanced picture of a company’s financial strength. LÄS MER
5. "I samarbete med..." : Ett experiment om tillit och trovärdighet till influencers
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för humaniora och samhällsvetenskap (from 2013)Sammanfattning : Samhällets digitalisering har inte bara ändrat på sättet som konsumenter söker information om produkter och tjänster. Nu ser vi även hur företag följer trender och anpassar sig för att nå konsumenterna där de befinner sig. LÄS MER