Sökning: "Recession Marketing."
Visar resultat 16 - 20 av 22 uppsatser innehållade orden Recession Marketing..
16. PlusTak
L3-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Today´s roofing of dwelling houses is a very time consuming procedure, which includes a lot of different steps on the construction site. Not only does it cost a lot of money, but often do problems with rot and mold occur in the attics of houses today. LÄS MER
17. If and how environmental friendliness be a profitable marketing strategy in the current recession? : Comparative study on management’s perspectives at two food retailers’ in Sweden
Magister-uppsats, Mälardalens högskola; Akademin för hållbar samhälls- och teknikutvecklingSammanfattning : Abstract Date: 2010-05-28 Authors: Aamer Shahzad & Syed Nadeem Hussain Shah. Advisor: Mr. Konstantin Lampou Program: M.S. LÄS MER
18. Lågkonjunkturens påverkan på den svenska konsumentmarknadsföringen
Kandidat-uppsats, Handelshögskolan BBSSammanfattning : The purpose of this essay is to analyze and understand the effects that a recession can have on a company’s marketing department. In times of a recession most companies have less means to promote their products to their target market and to build their brand. LÄS MER
19. Lyx i recession – En studie i prestigeföretags marknadskommunikation under en lågkonjunktur
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Lyx i recession - En studie i prestigeföretags marknadskommunikation under en lågkonjunktur Syfte: Syftet med studien är att undersöka marknadskommunikations- förändringarna inom valda prestigebranscher under en lågkonjunktur för att utvärdera vilka konsekvenser de kan få på det enskilda prestigeföretagets varumärkesvärde. Metod: Studien har använt en abduktiv ansats. LÄS MER
20. Eventmarknadsföringens påverkan på varumärkeskapitalet ur marknadschefers perspektiv
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : The purpose of this study is to create an understanding for marketing directors’ view about how event marketing effect the company’s brand equity in four separate businesses. Our question formulation the study aims to answer is: How does event marketing effect the brand equity in international companies? We have chosen to perform a qualitative study with a semi structured research interview to find out how event marketing as a marketing method, can be applied from the perspective of a marketing director in relation to our theoretical reference frame. LÄS MER