Sökning: "Service brands online"

Visar resultat 1 - 5 av 35 uppsatser innehållade orden Service brands online.

  1. 1. Konsten att skapa ett varumärke : En kvalitativ studie om hur skandinaviska modevarumärken inom premiumsegmentet arbetar med varumärkesbyggande

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Ana Ristic; Lina Jörnhammar; Tove Höög; [2023]
    Nyckelord :brand; branding; brand identity; product mix; premium brand; fashion industry; varumärke; varumärkesbyggande; premiumvarumärke; varumärkesidentitet; produktmix; modeindustrin;

    Sammanfattning : Den globala modeindustrin är idag en av de mest konkurrenskraftiga branscherna i världen där särskilt premiumsegmentet har haft stor tillväxt på senare tid. I takt med att det regelbundet tillkommer nya företag på marknaden är det svårt för företag att särskilja sig från sina konkurrenter. LÄS MER

  2. 2. Digital Dimension of Luxury Automotive Brands: A multiple case study investigating hedonic value creation online

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Sara Horvath; Betty Sandberg; [2023]
    Nyckelord :Luxury Brands; Automotive Industry; Value Creation; Hedonic Value; Customer Experience; Digital Touchpoints; Customer Journey;

    Sammanfattning : In recent years, there has been a notable shift in the conventional strategies employed by luxury automotive brands towards a more digitalized customer journey. This shift reflects the changing landscape of consumer behavior and the growing influence of technology in shaping customer experiences. LÄS MER

  3. 3. Looking Ahead: The Future of the Offline Channel for Digital-born Retailers

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Anna Kälebo Johansson; Michelle Malmström; [2023]
    Nyckelord :Fashion retailing; E-commerce; Offline channels; Virtual shopping; Price image; Billboard effect; Customer acquisition cost; Retail death;

    Sammanfattning : During recent years, there has been a significant increase in e-commerce and the demand for it among customers. It has become imperative for new fashion retailers to have a digital presence, and the outbreak of Covid-19 has further accelerated this trend, amplifying the importance of having a presence online. LÄS MER

  4. 4. Millennials Transforming the Luxury Fashion Industry: An exploratory research about enabling a multidirectional service encounter online

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Agnes Ahlman; Elin Jansson; [2022-08-04]
    Nyckelord :Luxury; The Luxury Consumer; Millennials; Unidirectional factor; Multidirectional factors;

    Sammanfattning : There is a growing apparent conflict within the luxury fashion industry in regards to the service encounter. This as luxury fashion brands are reluctant to digital change in their service practices while there is a growing expectation among the ‘new’ luxury consumer of millennials for brands to adapt to more interactive and digital practices. LÄS MER

  5. 5. The impact of online reviews and influencers on customers' purchasing intention

    Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik; Mälardalens universitet

    Författare :Fadi Zina; Mohammad Battha; [2022]
    Nyckelord :Influencers; Online reviews; Purchasing intention; Generation Y-Z;

    Sammanfattning : Date: (2022-06-01) Level: Master thesis in Business Administration, 15 cr. Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University. Authors: Mohammad Battha, (1993-06-10) Fadi Zina (1989-01-04) Title: The impact of online reviews and influencers on customers' purchasing intention. LÄS MER