Sökning: "Service brands online"
Visar resultat 1 - 5 av 35 uppsatser innehållade orden Service brands online.
1. Konsten att skapa ett varumärke : En kvalitativ studie om hur skandinaviska modevarumärken inom premiumsegmentet arbetar med varumärkesbyggande
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Den globala modeindustrin är idag en av de mest konkurrenskraftiga branscherna i världen där särskilt premiumsegmentet har haft stor tillväxt på senare tid. I takt med att det regelbundet tillkommer nya företag på marknaden är det svårt för företag att särskilja sig från sina konkurrenter. LÄS MER
2. Digital Dimension of Luxury Automotive Brands: A multiple case study investigating hedonic value creation online
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)Sammanfattning : In recent years, there has been a notable shift in the conventional strategies employed by luxury automotive brands towards a more digitalized customer journey. This shift reflects the changing landscape of consumer behavior and the growing influence of technology in shaping customer experiences. LÄS MER
3. Looking Ahead: The Future of the Offline Channel for Digital-born Retailers
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : During recent years, there has been a significant increase in e-commerce and the demand for it among customers. It has become imperative for new fashion retailers to have a digital presence, and the outbreak of Covid-19 has further accelerated this trend, amplifying the importance of having a presence online. LÄS MER
4. Millennials Transforming the Luxury Fashion Industry: An exploratory research about enabling a multidirectional service encounter online
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : There is a growing apparent conflict within the luxury fashion industry in regards to the service encounter. This as luxury fashion brands are reluctant to digital change in their service practices while there is a growing expectation among the ‘new’ luxury consumer of millennials for brands to adapt to more interactive and digital practices. LÄS MER
5. The impact of online reviews and influencers on customers' purchasing intention
Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik; Mälardalens universitetSammanfattning : Date: (2022-06-01) Level: Master thesis in Business Administration, 15 cr. Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University. Authors: Mohammad Battha, (1993-06-10) Fadi Zina (1989-01-04) Title: The impact of online reviews and influencers on customers' purchasing intention. LÄS MER