Sökning: "content marketing strategy"
Visar resultat 16 - 20 av 222 uppsatser innehållade orden content marketing strategy.
16. Whoo’s laughing now? A qualitative study of User Responses to Native Content Marketing
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : In the dynamic realm of social media marketing, maintaining a competitive edge is crucial; hence marketers are actively seeking strategies to stand out and increase levels of engagement. The study aimed to provide valuable insights into companies' utilisation of native content advertising on TikTok and users' attitudes towards this marketing strategy. LÄS MER
17. Bakom kulisserna av influencer marketing : Att förstå yrkesverksamma inom medie- och kommunikationsbranschens syn och erfarenhet av influencer marketing
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : This study aims to investigate the phenomenon of influencer marketing within the context of the media and communication industry. The research focuses on understanding the perspectives and experiences of professionals working in this field. LÄS MER
18. Hur företag kan skapa engagemang på Instagram när det fysiska mötet begränsas : En fallstudie på Liseberg under Covid-19 pandemin
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Covid-19 pandemin skapade många begränsningar i det fysiska mötet för företag i Sverige. Problematiken för de företag som inte kunde erbjuda sin produkt på samma sätt digitalt var det som skapade ett intresse att genomföra denna studie. Många företag fick göra ett skifte och fokusera mer på de digitala verktygen under den här tiden. LÄS MER
19. From Streaming to Evoking That Extra Feeling
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This study aims to investigate how brand extensions within streaming services affect consumers’ attitudes and emotional attachment to the parent brand. Beyond fit and quality, we provide an explanation of the connection between brand extensions, emotional attachment, and consumer attitude. LÄS MER
20. A Case Study of Strategic Utilization of Brand Ambassadors, Storytelling and Framing Techniques in Cancerfondens's Campaign: Rosa Bandet 2022
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : This thesis examines the strategic utilization of brand ambassadors, storytelling, and framing techniques by the nonprofit organization Cancerfonden’s campaign Rosa Bandet 2022. The study highlights the importance of understanding these techniques combined to further deepen the knowledge in the field of Strategic Communication. LÄS MER