Sökning: "customer reviews"

Visar resultat 11 - 15 av 148 uppsatser innehållade orden customer reviews.

  1. 11. Can I count on online reviews? : A qualitative study on customers’ trust of electronic word-of-mouth through online reviews on fast-fashion websites among millennials in France.

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring och turismvetenskap (MTS)

    Författare :Nofriyani Eka Deboris S; Meggane Pech; [2023]
    Nyckelord :Online reviews; electronic word-of-mouth eWOM ; trust; information asymmetry; fast fashion; and millennials.;

    Sammanfattning : This thesis is situated in the research field of electronic commerce, specifically the aspect of fast fashion brands. This has drawn consumer interest because they find struggles when shopping for clothes online due to their inability to try the product before purchasing from sellers, which tends to result in information asymmetry. LÄS MER

  2. 12. Mining the Skies: An Exploration of Airline Reviews using LDA

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen; Lunds universitet/Statistiska institutionen

    Författare :Joel Ljungström; [2023]
    Nyckelord :LDA; Logistic Regression; Classification Tree; Airline Reviews; Web Crawler; Business and Economics;

    Sammanfattning : Airlines face a highly competitive industry requiring large capital investment at thin profit margins. In addition, the carriers are re-emerging from the COVID-19 pandemic; a time period which brought the industry to a standstill and revenue streams to an unforeseen low. LÄS MER

  3. 13. Påverkan av användarrecensioner på konsumentens beslutsprocess : En studie baserat på en kvantitativ undersökning om hur användarrecensioner påverkar konsumenters beslutsprocess vid val av produkter och tjänster online

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Reveman Felix; Leo Listerman; [2023]
    Nyckelord :User reviews; Consumer decision-making process; Purchase decisions; Marketing; Consumer behavior; E-commerce; Customer satisfaction; Användarrecensioner; Konsumenters beslutsprocess; Köpbeslut; Marknadsföring; Konsumentbeteende; E-handel; Kundnöjdhet;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker användarrecensioners påverkan på konsumenters beslutsprocess vid köp av produkter eller tjänster och faktorer som påverkar förtroendet för dessa recensioner. Studien visar att användarrecensioner har en betydande inverkan på konsumenters köpbeslut, med subjektiva normer och upplevd beteendekontroll som viktiga faktorer i beslutsprocessen. LÄS MER

  4. 14. Sociala mediers påverkan på köpbeslut bland konsumenter i åldern 40-60 år

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Företagsekonomi

    Författare :Andy Garcia; Isra Hallak; [2023]
    Nyckelord :Purchase decision process; electronic word of mouth; social media; generation X; Köpbeslutprocessen; elektronisk word of mouth; sociala medier; generation X;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of the study is to gain a deeper understanding of how Generation X perceive that their purchase decisions are influenced by their use of social media. Method: The study is based on a qualitative research strategy. A semi structured interview was applied. LÄS MER

  5. 15. Bringing New Technology to a Complex Market : A Market Analysis of the VIPS Protocol

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknik

    Författare :Staffan Leijnse; [2023]
    Nyckelord :B2B Marketing; Segmentation; Technology Transfer; Commercialization; Case Study;

    Sammanfattning : University research being adopted by, or transferred to, industry has enabled many of the things we now take for granted. The road from a breakthrough at a university to societal consequences is however a long and winding road full of dead ends and surprising turns. LÄS MER