Sökning: "design management varumärke"

Visar resultat 6 - 10 av 35 uppsatser innehållade orden design management varumärke.

  1. 6. A Good Razor : A sustainable and gender neutral design proposal for a manual hair removing device for the entire body

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :HANNA LUNDIN; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The razor industry is a worldwide industry where the vast majority sell multi-blade razors. These are sold in a business model that pushes production prices so much that it harms the environment. LÄS MER

  2. 7. Lättmonterad hylla

    Magister-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Linnea Blomqvist; Jenny Sjöstrand; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Detta projekt var ett kandidatexamensarbete på Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm. Syftet med projektet var att utforma en hylla som är enkel att montera, sätta upp och demontera, utan att på något sätt skada väggen i en nisch. Målet var att hyllan skulle kunna bära mindre tunga föremål i olika rumsmiljöer. LÄS MER

  3. 8. Is the growing demand for plant-based food disrupting the food industry?

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Anna Tjernlund; [2021]
    Nyckelord :Sustainable transformation; plant-based; food industry; Oatly; dairy alternative; consumers; sustainability; Hållbar utveckling; industriell transformation; växtbaserat; livsmedelsindustri; mejeriindustri; mjölkalternativ; matindustri; konsumenter; hållbarhet; Oatly;

    Sammanfattning : Many industries are following a trajectory where today’s production and consumption patterns are putting unsustainable strain on the health of our planet. One industry with particularly large impact is the animal-based food industry. LÄS MER

  4. 9. Strollers specifically designed for a circular economy : Why the future paradigm will pose new demands on products and how to fulfil them

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Simon Alin; Kevin Larsson; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Today´s traditional linear production and consumption model fronted by cheap wear and tear products is problematic in terms of sustainability and has to make the transition to a more circular model. As evident from previous projects and pilots, simply taking the shortcut and solely changing the business model (often by leasing instead of selling the exact same products as before) is not sufficient enough in order to meet the demands that come as a consequence of the new business model. LÄS MER

  5. 10. Undersökning av digital marknadsföringsstrategi

    Kandidat-uppsats, SLU/School for Forest Management

    Författare :Viktor Svedlund; [2020]
    Nyckelord :digitalisering; digital marknadsföring; sociala medier;

    Sammanfattning : Företag står under ständig utveckling och en drivkraft att öka sin omsättning och stärka sitt varumärke. För att nå ut med sin produkt, tjänst eller kännedom om varumärket så marknadsför sig företag. LÄS MER