Sökning: "elements of customer satisfaction"
Visar resultat 21 - 25 av 51 uppsatser innehållade orden elements of customer satisfaction.
21. Should I Stay or Should I Go? A quantitative study on how shopping cart design affects spending behavior and customer satisfaction.
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Due to the rapid expansion of e-commerce, online retailers increasingly rely on their websites in the creation of positive shopping experiences. Despite this, crucial website design elements are currently neglected in research. In this thesis, one such element is addressed - the shopping cart design. LÄS MER
22. Förbättring av den internt bristande kommunikationen inom Anticimex med fokus på kundtjänstavdelningen i Sollentuna
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för teknikvetenskaperSammanfattning : Dagens omvärldsförhållanden ger oss nya förutsättningar till kontinuerligt förändringsarbete. Nyckeln till ett lyckat förändringsarbete är att anpassa verksamheten efter de nya förutsättningarna där förändringar ses som möjligheter istället för risker. LÄS MER
23. Underhållning : som en strategisk framgångsfaktor för shoppingcenter
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Denna studie framför vår forskning om hur underhållning används på ett shoppingcenter som en strategisk marknadsföringsstrategi. En fallstudie med ett kvalitativt angreppssätt valdes eftersom vi ville få ett djup i studien. LÄS MER
24. A Review of the Kano model : A Case Study on Online Travel Agencies
L3-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för ekonomi, teknik och naturvetenskapSammanfattning : The e-commerce has increased over the last decades, and this have indicated a change in the booking behaviour within tourism. The change within the tourism business is almost completed to go from offline to online services. This has developed a new form of companies; the online travel agencies (OTAs). LÄS MER
25. Servicens betydelse för kundlojalitet - En jämförelse mellan Baby Boomers och Generation Y
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Uppsatsens syfte är att kvalitativt tydliggöra och förstå skillnader i konsumenters lojalitetsgrad och köpbeteende, kopplat till service, mellan Generation Y och Baby Boomers och på så sätt bidra till service- och generationsforskningen. Metod: En kvalitativ studie med ett hermeneutiskt fenomenologisk förhållningssätt har genomförts. LÄS MER