Sökning: "elements of customer satisfaction"
Visar resultat 16 - 20 av 51 uppsatser innehållade orden elements of customer satisfaction.
16. Betydelsen av mellanmänskliga möten online : En studie om B2C-interaktioner mellan kunder och kundservicepersonal
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Today's retail consumer market is characterized by global, intense competition. In times of intense competition, long-term customer relationships are described as the key to both profitability and survival, which is achieved by creating value together with customers through mutual dialogue. LÄS MER
17. Varför väljer personal att lämna stora revisionsbyråer? : Hur påverkar motivation och arbetstillfredsställelse revisorers och redovisningskonsulters beslut att lämna de stora revisionsbyråerna?
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund Hög omsättning av personal har länge varit ett problem inom de stora revisionsbyråerna och det är inte ovanligt att många väljer att avsluta sin tjänst efter bara några år. Många ser sin anställning på en stor revisionsbyrå som ett förberedande steg i karriären för att sedan söka sig vidare. LÄS MER
18. Robotics Process Automation : Väsentliga faktorer som bör beaktas i ett beslutsunderlag
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för ekonomistyrning och logistik (ELO)Sammanfattning : Abstract Bachelor thesis, Degree of Master of Science in Business and Economics, School of Business and Economics at Linnaeus University in Växjö, Spring 2019, 2FE24E. Title: Robotics Process Automation - Important factors to take into consideration in a decision basis Authors: Linn Duàn och Lisa Strömvall Examiner: Pia Nylinder Advisor: Elin Funck Background and problem discussion: Robotics Process Automation (RPA) is a form of automation that has become a tool for achieving increased efficiency and quality improvements. LÄS MER
19. Greening the Banks - Are the Customers Onboard : A study into the effects of green banking products on Swedish retail banking customers
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Increasing climate awareness, the Paris Agreement urging institutions to enable the economic transition toward sustainability and the looming possibility of environmental regulations are challenges facing the banking sector today. This study however chooses to see opportunities in a changing retail banking environment, investigating what green banking products customers want their bank to provide and how the introduction of green banking product might impact customer loyalty. LÄS MER
20. Att digitalisera eller inte digitalisera? : En kvalitativ fallstudie av digitaliseringsarbete hos ett fintech-bolag
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Informatik; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Digitaliseringens framfart är inget som går obemärkt förbi och det är något som påverkar alla människor mer eller mindre. Det finns olika anledningar till att digitalisera men forskning menar på att det görs i syftet att förändra något till det bättre för att nå upp till ett visst verksamhetsmål eller milstolpe. LÄS MER