Sökning: "kunden och digitalisering"
Visar resultat 1 - 5 av 106 uppsatser innehållade orden kunden och digitalisering.
1. MÖTESFORMENS PÅVERKAN PÅ REVISIONSKVALITÉN : En kvalitativ studie från revisorns och klientens perspektiv
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Syftet med en revision är att säkerställa trovärdigheten och relevansen av ett företags finansiella rapporter. Detta för att kunna försäkra företages intressenter att de finansiella rapporterna är korrekta och följer de lagar och regler som finns. LÄS MER
2. Metodik för framtagning av viktiga KPI:er för transparens i produktionen
M1-uppsats, Högskolan i Gävle/Industriell ekonomiSammanfattning : Digitalisering har lett till att kunder fått ökade möjligheter att välja mellan produkter från olika leverantörer. Inte minst inom tillverkande industrier har man sett en skiftning från massproduktion till alltmer kundstyrd produktion, där utbudet av varor är större och kunden nästan helt ligger i fokus vid produktion av varor. LÄS MER
3. Hur nöjda är banksektorns kunder efter lanseringen av digitala banktjänster? : En kvantitativ studie med fokus på kundnöjdhet i olika generationer
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : Bakgrund: Banksektorn som så många andra sektorer har omfattats av samhällets digitala resa. Resan handlar om hur det digitala har fått en allt större roll i samhället. LÄS MER
4. Molnbaserad revision : En studie om revisorers användning av molnbaserade tjänster
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)Sammanfattning : Inledning: Digitaliseringen har påverkat samhället i stor utsträckning under de senaste åren ochdetta kan också observeras i olika företagsverksamhet, som började använda nya teknologier(Manyika et al., 2011). LÄS MER
5. Smart Tourism - Är det för bra för att vara sant?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för tjänstevetenskapSammanfattning : Smart Tourism följs av många utmaningar där några är att hitta en unison förståelse för begreppet, överkomma den kunskapsbrist som finns inom digitalisering och att veta när digitaliseringen är fördelaktig för såväl besökare som aktör. Möjligheter inom Smart Tourism är att skapa förutsättningar för aktörer att komma i kontakt med besökare och sedan inspirera dem till att boka. LÄS MER