Sökning: "private brand"
Visar resultat 11 - 15 av 179 uppsatser innehållade orden private brand.
11. Internt varumärkesbyggande i ideella idrottsföreningar : En kvalitativ studie om hur ideella idrottsföreningar influeras av strategier kring internt varumärkesbyggande
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : Inledning - Idrottens ideella föreningar är en av de viktigaste samhällsnyttorna i Sverige. Dessa är beroende av ideell arbetskraft, kraft som har en nedåtgående trend. LÄS MER
12. Are IKEA customers potential visitors of Sweden? : Case study of Belgian IKEA customers
Magister-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : IKEA is a brand that is known around the world and because it features many markers in their products, operations, and marketing that showcase its country of origin, Sweden has gained worldwide recognition simultaneously. The tourism industry could benefit from this positive image that Sweden has gained through IKEA’s popularity, by marketing themselves among the brand’s consumers using that positive image. LÄS MER
13. Samhällsengagemang i kombination med vinstmaximering : En analys av fastighetsbolagens närvaro i särskilt utsatta områden
Master-uppsats, KTH/Fastigheter och byggandeSammanfattning : Fastighetsbranschen har länge berörts av hållbarhet men under de senaste åren har den sociala aspekten blivit mer aktuell. Idag bor det över en halv miljon människor i områden med låg socioekonomisk status och hög kriminalitet. Utsatta områden präglas av sociala utmaningar och ett nedgånget bostadsbestånd. LÄS MER
14. Counterfeit products affect on brand equity: A case study on how counterfeit products affect a luxury brand’s brand equity
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: The purpose of this paper is to investigate how counterfeit products affect a brand’s brand equity with the help from a consumer perspective. Research question: What is the consumer’s perception of counterfeit products? How and why does the consumer’s perception of counterfeit products affect a brand’s brand equity? Methodology: This research paper was based on quantitative research, literature review and three case studies. LÄS MER
15. 50% off Genuine Leather! Reviving Coach, Inc.'s Reputation
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The “Corporate Brand Management and Reputation: Master’s cases” is a case series for applying the case method of teaching and learning in higher education. The cases are relevant to brand strategists in private and public sector organizations, as well as academics and students at universities, business schools, and executive education. LÄS MER