Sökning: "small marketing budget"
Visar resultat 1 - 5 av 17 uppsatser innehållade orden small marketing budget.
1. Influencer marketing i praktiken : En tvärsnittsstudie kring hur små företag framgångsrikt kan bedriva influencer marketing
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : Marknadsföring med influencers, så kallad influencer marketing, är inte enkelt och kan leda till negativa effekter om det utförs på fel sätt. Vidare begränsas små företag i större utsträckning än stora företag av resurserna budget, tid och personal och måste därmed vara selektiva och noga i sin utformning av strategi. LÄS MER
2. Affordable Marketing - Closer than You Think
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose – This paper aims to improve the understanding how entrepreneurs practice inexpensive marketing by utilising human and social capital instead of financial resources. Methodology – This study was conducted following a qualitative methodology. LÄS MER
3. Annonser som lockar; Vad är effektivt? : En experimentell studie ur ett företagsperspektiv
Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Background and problem discussion Organizations are today facing an uncertainty regarding how to properly integrate and work with CRM, in particular in regards to attraction and retention of customers. This can be managed through the use of marketing campaigns. LÄS MER
4. From Low Budget to Big Business : Releasing Strategies for Indeoendent Films and Industry Division
Master-uppsats, Stockholms universitet/FilmvetenskapSammanfattning : The objective of this thesis is observing the process of launching the small independent movie in the context of big film industry and its hegemony. We will observe the differences between low budget, independent, the auteur film and well known ’blockbuster' entertainment cinema products. LÄS MER
5. Effektiv crossmedia - Att äta kakan och ha den kvar : En kvalitativ studie om hur småföretag kan effektivisera sin marknadsföring
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Crossmedia is a phenomenon that is widely used for marketing despite the fact that far from everyone are familiar with the word. Crossmedia has many advantages if used effectively, although this is not always the case. Small business owners are facing many challenges, among which limited time and budget are the most common. LÄS MER