Sökning: "CMC"
Visar resultat 21 - 25 av 89 uppsatser innehållade ordet CMC.
21. Linguistic Differences in Real Conversations: Human to Human vs Human to Chatbot
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för språk och litteraturerSammanfattning : This study investigates how students communicate in writing when they know that their conversational partner is a human being in comparison to how they communicate when they know their partner is a chatbot. The participants are upper secondary students of English. LÄS MER
22. Teaching by distance : A qualitative investigation into upper secondary EFL teachers' perspectives on distance education in the Swedish context
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens högskola/Akademin för utbildning, kultur och kommunikationSammanfattning : This study aimed to investigate EFL teachers’ perspectives on distance education in the Swedish context. The ongoing Covid-19 pandemic has fuelled the need to investigate teachers’ experiences in the transition from face-to-face to online teaching. LÄS MER
23. Exploring Nonverbal Interaction in Face-To-Face and Computer-Mediated Communication
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : This thesis aims to contribute to the field of interaction design by exploring the use of nonverbal cues in FTF communication with the aim of generating knowledge that can be used as an alternative approach for assessing and designing text-based CMC media. To achieve this goal, movement in is analysed in the nonverbal and collaborative dimensions of FTF communication. LÄS MER
24. Property prediction of super-strong nanocellulose fibers
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för kemi, bioteknologi och hälsa (CBH)Sammanfattning : The innovative technology behind production of strong biofilaments involves the process of spinning filaments from nanoparticles extracted from wood. These nanoparticles are called cellulose nanofibrils (CNFs). LÄS MER
25. Bedömning i pandemins tid : Gymnasielärares erfarenheter av formativ bedömning och examination i svenskämnet under coronakrisen
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Mälardalens högskola/Akademin för utbildning, kultur och kommunikationSammanfattning : Denna studie undersöker hur fyra gymnasielärare i svenska arbetade med formativ bedömning samt examination under utbrottet av Covid-19 våren 2020. Studien består av fyra nätbaserade intervjuer med verksamma svenskämneslärare i syfte att ta reda på hur de upplevde sin hantering av formativ bedömning och examination av elever i samband med den rådande coronakrisen. LÄS MER