Sökning: "Customer Survey"

Visar resultat 1 - 5 av 1259 uppsatser innehållade orden Customer Survey.

  1. 1. Är betald UGC det nya sättet att göra reklam på?

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Sara Melgar; Madeleine Tran; Linnea Bengtsson; [2024]
    Nyckelord :Varumärkesattityder; Brand Equity; Förtroende; UGC; FGC; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: Is paid UGC the new way to market? Seminar date: 2024-01-11 Authors: Linnea Bengtsson, Sara Melgar, Madeleine Tran Advisor: Clara Gustafsson Key words: Brand attitude, Brand Equity, Trust, UGC, FGC Research questions: How does paid UGC affect customers’ brand attitude in relation to brands within the makeup industry? How does paid UGC affect makeup brands Brand Equity and CBBE? Purpose: The purpose of this study is to investigate how paid UGC affects young adults’ brand attitudes towards makeup brands and how the makeup brands’ Brand Equity is affected by paid UGC. Methodology: This study was constructed through a quantitative method by a survey that was sent out to the authors’ networks and 94 responses were of use. LÄS MER

  2. 2. Mellan himmel och jord,var befinner sig kunden? : En undersökning om kunders förtroende till On-Premise- och SaaS-system

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Elvis Ekman; Sandra Anté; [2024]
    Nyckelord :Software as a Service SaaS ; On-Premise; förtroende; affärssystem;

    Sammanfattning : Implementering av affärssystem inom verksamheter kan ge många fördelar, exempelvis effektivisering och automatisering. Hur systemet levereras till kunden kan påverka förtroendet hos kunden. LÄS MER

  3. 3. Leveraging Gamification for Increased Motivation in Mobile Applications : A Quantitative Study Using Self-Determination Theory & Service-Dominant Logic

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Alexander Fredriksson; Teemu Lahtinen; [2024]
    Nyckelord :Self-Determination Theory; Service-Dominant Logic; Motivation; Gamification; Mobile Services;

    Sammanfattning : Due to the increasing digitization of society, Gamification of services has become increasingly proliferated. Identifying and knowing how to manipulate the factors for successful implementation of gamification strategies is paramount. LÄS MER

  4. 4. Realizing and Satisfying Informational Requirements throughout the Customer Journey : A Case Study on the Industrial Manufacturing Industry

    Master-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Kenneth Santos; Rasmus Törnros; [2023]
    Nyckelord :Customer Journey; Data Management; Industrial Manufacturing; Marketing;

    Sammanfattning : This thesis examines the informational requirements of customers throughoutthe customer journey within the industry for industrial facilitating goods and exploreshow to manage data to meet these requirements. The research adopts a qualitativeresearch design with a case study approach, using semi-structured interviewssupplemented with secondary survey data. LÄS MER

  5. 5. Kravställning i förändring - En studie i hur det ökande användandet av molnbaserade affärssystem influerar kunders krav

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Sara Modin; Felix Wetterstrand; [2023]
    Nyckelord :ERP system; cloud-based ERP system; modernization of ERP systems; customer requirements; affärssystem; molntjänster; molnbaserade affärssystem; modernisering av affärssystem; kravställning; kundkrav;

    Sammanfattning : Användandet av affärssystem är idag utbrett bland såväl stora som små företag. Implementeringen av dessa system är dock ofta kostsamma och komplexa processer, vilka historiskt sett har krävt god och relevant kunskap hos företaget. LÄS MER