Sökning: "Dogan Media"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Dogan Media.
1. Community members on the wall, are you more in love after all? : The differences between community members and non-members brand love, brand loyalty and purchase intentions
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Background: Social media is growing bigger and bigger by the day, and it wasn't that many years ago that it was first introduced to the world. Along with social media, the marketing world has changed immensely and one of the things that have been added over the years is social media-based brand communities that are groups of people that forms online to support or discuss a certain brand. LÄS MER
2. A Case Study of the “Dağlıca Event” From Chaos to Election Victory : Media and Politics of Fear in the Political Communication of Terrorism in Turkey
Master-uppsats, Lunds universitet/Medie- och kommunikationsvetenskapSammanfattning : This thesis aims to examine the complex relationship between the realm of politics and media during a ‘terrorist event’ in Turkey by focusing on the politics of fear and the power relations between two. The research uses Critical Discourse Analysis as a primary method to analyse political communication and media coverage of a ‘terrorist attack’ in Turkey. LÄS MER
3. Molntjänster kontra lokala tjänster : Varför det ena?
Kandidat-uppsats, Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : Molntjänster är idag ett växande koncept, men det har inte vuxit så fort som leverantörerna skulle önska. Att definiera molntjänster är både enkelt och svårt. Det kan sägas vara tjänster som utförs över Internet, vilket också är den mest vedertagna definitionen. LÄS MER
4. Användningen av kommunikationskanaler i innovations-beslutsprocessen
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för informatikSammanfattning : Dagens tekniska utveckling präglas av ett flöde av förmodade förbättringar och därför behöver företag hålla sig uppdaterade om nya versioner av deras system. Innovationsspridning används för att visa hur beslutsfattare i en organisation använder kommunikationskanaler i innovations-beslutsprocessen för att samla in information om nya tekniker. LÄS MER