Sökning: "Failed company"
Visar resultat 11 - 15 av 146 uppsatser innehållade orden Failed company.
11. “All produktplacering är bra produktplacering, men stämmer det?” : En kvalitativ studie om hur misslyckad produktplacering påverkar ett företags varumärkesimage.
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : The result of the study has shown that a failed product placement does not affect a company's brand image in a negative way if the brand is well known and the consumers that take part off the product placement already has a good brand image. The study showed that if the brand is well known, their product placement only has a positive reaction to increased exposure which consequently can raise consumers' word-of-mouth (WOM) for the company. LÄS MER
12. Glöm inte att tvätta händer och reklam noga : En kvalitativ studie om hur corona-washing har sett ut i livsmedelsbranschen under covid-19-pandemin
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : The covid-19-pandemic has not only made the world more conscious about how to wash their hands, it has also established concepts within the science of media and communications, identified as corona-washing. This concept of corona-washing has emerged as a consequence of companies given higher demands to help those affected by the pandemic, but the companies have failed to do so. LÄS MER
13. THE MURDER BUSINESS
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : The subject of my investigation, called “The Murder Business”1, if defined in one word, is corruption. On one hand this corruption depicts the vulnerability of Moldovan legal system to protect such fundamental rights (as defined by Moldovan Constitution) as private property and right to life2. LÄS MER
14. Modeling Success Factors for Start-ups in Western Europe through a Statistical Learning Approach
Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Inst.)Sammanfattning : The purpose of this thesis was to use a quantitative method to expand on previous research in the field of start-up success prediction. This was accomplished by including more criteria in the study, which was made possible by the Crunchbase database, which is the largest available information source for start-ups. LÄS MER
15. Motivation och ledningsarbete i samband med en omställning : En kvalitativ fallstudie om hur motivation och ledarskapet har förändrats i samband med en omställning inom ett svenskägt försäkringsaktiebolag
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: I samband med Covid-19 drastiska ökning under våren 2020 tvingades samhället genomgå stora förändringar för att minimera smittspridningen av den rådande pandemin. Försäkringsbranschen är en av de branscher som tvingats genomgå en omställning på arbetsplatsen. LÄS MER