Sökning: "Konsumentkommunikation"

Hittade 3 uppsatser innehållade ordet Konsumentkommunikation.

  1. 1. Mapping and analysing the current waste paper recycling system in Europe for a new fiber-based packaging material

    Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknik

    Författare :Hande Seker Cakal; [2023]
    Nyckelord :Separate waste collection; material recovery; material recycling; extended producer responsibility; fiber-based cushioning packaging; Separat avfallsinsamling; materialåtervinning; utökat producentansvar; fiberbaserad dämpningsförpackning;

    Sammanfattning : Fiber-based packaging has emerged as an alternative to plastic packaging, driven by concerns regarding environmental impact and excessive usage of plastic. In response to market trends favouring circular packaging solutions, Stora Enso is preparing to introduce Papira, an innovative fiber-based cushioning packaging material, in Europe. LÄS MER

  2. 2. Data Protection Considerations in EU Competition Law - A Natural Evolution or Disruptive Development?

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakulteten

    Författare :Adam Alfredsson; [2020]
    Nyckelord :Data; Personal data; Big data; Data Protection; Privacy; EU; Competition law; EU competition law; GDPR; Abuse of a dominant position; Article 102 TFEU; Bundeskartellamt; Facebook; WhatsApp; Digital era; Platforms; Networks; Law and Political Science;

    Sammanfattning : It goes without saying that the world that we live in is becoming increasingly digitised. People communicate on Facebook, order products on Amazon, and use Google Search to find everything the Internet has to offer. A common denominator of these services is that they are all offered for free. LÄS MER

  3. 3. Kanaler, konsumtion & konsumenter : En studie om hur företag använder multipla kanaler

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Linnéa Grahn; [2016]
    Nyckelord :Multi-channel enterprises; Consumer behavior; E-commerce; Physical store; Communication channels; Flerkanalsföretag; Konsumentbeteende; E-handel; Fysiska butiker; Kommunikationskanaler;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet är att beskriva hur flerkanalsföretag anpassar sin konsumentkommunikation till en marknad i ständig digital utveckling och ett förändrat konsumentbeteende som följd. Syftet är därtill att studera hur flerkanalsföretag håller resurseffektivitet genom sina numera flertalet kommunikationskanaler. LÄS MER