Sökning: "Louise Martin"
Visar resultat 1 - 5 av 15 uppsatser innehållade orden Louise Martin.
1. ”Vad händer när bästa kompisen är borta?” : Hur förskollärare stärker barns kamratrelationer i förskolan
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens universitet/Akademin för utbildning, kultur och kommunikationSammanfattning : Studiens syfte var att bredda kunskapen för nyexaminerade förskollärare om strategier och förutsättningar som kan behövas i deras arbete för att stärka barns kamratrelationer och förebygga utanförskap. Studien visar på att förskollärare befinner sig i ett omedvetet dilemma i förskolan om kamrat- och vänskapsrelationer. LÄS MER
2. Hur påverkade fake news nyheternas trovärdighet under demonstrationerna i Iran? : En studie om unga svenskars förmåga att uppfatta fake news på Instagram
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : Today's media society allows young people to come into contact with news through their everyday use of social media. News is interspersed between the friends' photos on the Instagram platform. LÄS MER
3. Navigability of a Web Application : How different factors alter the perceived navigability of a web application focused on letting users rent out private belongings
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : The primary aim of this study was to examine the effects of a web application’s navigability on user satisfaction. This was studied by developing a web application for the rental of pri- vate belongings such as tools, party equipment, outfits, et cetera. The study’s scope was hav- ing students at Linköping University as the target group. LÄS MER
4. Is Green the New Black? A Study of the Role of Sustainability in Nordic Venture Capital
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för finansiell ekonomiSammanfattning : This thesis investigates the role of sustainability in Nordic venture capital. Using stakeholder interviews, the thesis aims to uncover the key drivers behind the industry sustainability momentum. LÄS MER
5. The Role of A Flexible Brand Identity in A Dynamic Market : A Multiple-Case Study on Swedish Coffee Brands
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Conducting successful business requires a clear and steady brand identity, which is a part of brand management (Aaker, 1996; Kapferer, 1992, de Chernatony, 1999). Sticking to the core values and the traditions of the brand is beneficial. LÄS MER